1 فروردین 1402
شماره خبر: 282258

البرز با تلاش مضاعف برای تحقق شعار سال اقدام می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: سال ۱۴۰۲ براساس منویات و حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) با شعار مهار تورم و رشد تولید، نامگذاری شد، از این رو اهداف و برنامه های استان البرز نیز با این شعار، هدفمند و منسجم تر دنبال می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی بامداد روز سه شنبه پس از اعلام شعار سال ۱۴۰۲ از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،  با تبریک نوروز و حلول ماه مبارک رمضان، افزود: همواره شعار سال که برگرفته از منویات حکیمانه و آگاهی سرشار مقام معظم رهبری است، چراغ راه مسئولان نظام در پیچ و خم های راه خدمتگزاری بوده، چراکه با توجه به توطئه ها و سنگ اندازی های دشمنان، هیچ گاه این مسیر سهل نبوده است.
وی ادامه داد: اکنون باید با بهره گیری از توان سرمایه گذاری داخلی و خارجی و فرهنگ سازی برای استفاده از کالای داخلی، حمایت از تولید، رفع موانع و ایجاد تسهیلات لازم برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی در استان بر روی رشد تولید متمرکز شویم.
عبداللهی گفت: در تعاقب رشد تولید، رشد اشتغال و پویایی اقتصاد و ارتقا سطح معیشت و رفاه مردم را همراه خواهیم داشت.
وی افزود: در راستای مهار تورم باید به تبعیت از رویکردها و برنامه های کلان کشور، درصدد تحقق آنچه که بعنوان هدف در برش استانی تعریف شده،  حرکت کنیم.
وی افزود: مدیران اقتصادی استان در این راستا مسئولیت خطیری بر عهده دارند و باید برنامه های تخصصی خود را برای حرکت در مسیر شعار سال اعلام کنند.
استاندار البرز گفت: به طور قطع کارگروه ویژه ای در استان با هدف پیگیری و اجرای اهداف شعار سال، تشکیل خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود