27 شهریور 1402
شماره خبر: 292203

ایجاد فضای معنوی شاداب و پرنشاط برای شروع سال تحصیلی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



مرتضی ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای پشتیبانی استان البرز ضمن تشکر از زحمات اعضا در راستای مبارزه با بی‌سوادی گفت: سوادآموزی و مبارزه با بی‌سوادی جز اهداف عالیه نظام و همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود: با توجه به ارتقای شاخص سوادآموزی در سطح استان و کشور، همچنان می‌بایست در راستای رفع بی‌سوادی و کم سوادی تلاش کنیم. ولی پوری اظهار داشت: خوشبختانه امروز به برکت نظام اسلامی و تلاش در حوزه سوادآموزی، درصد کمی از جمعیت بی‌سواد باقی مانده‌اند، لذا رفع بیسوادی همین درصد کم، مستلزم هم افزایی و مشارکت همه دست‌اندرکاران فرهنگی استان است تا بتوانیم این افراد را شناسایی و جذب کرده و به آموزش و پرورش معرفی کنیم و نگذاریم کسی از نعمت سواد محروم بماند. رئیس شورای پشتیبانی استان البرز ادامه داد: انتظار می‌رود فرمانداران عزیز در این راستا همت مضاعفی داشته باشند، جلسات شورای پشتیبانی شهرستان را به طور منظم برگزار و در راستای کاهش بی‌سوادی گام‌های موثر بردارند.
وی با تاکید بر امیدآفرینی در راستای ریشه کنی بی‌سوادی، بیان کرد: صدا و سیما به عنوان یکی از دستگاه‌های موثر، می‌تواند با استفاده از سازوکارهای مختلف، فضای با نشاطی را در راستای آگاه سازی و جذب افراد بی‌سواد ایجاد نماید و اخبار این حوزه را به سمع و نظر مردم برساند. معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در پایان تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن اول مهرماه و بازگشایی مدارس، الحمدالله شاهد همکاری‌های بین بخشی مطلوبی در این زمینه با اداره کل آموزش و پرورش استان بوده‌ایم و انتظار می‌رود از همه اعضا که به نوبه خود در راستای آغاز سال تحصیلی با نشاط تلاش کنند، تا یک فضای معنوی پر امید و شادابی برای شروع سال تحصیلی ویژه دانش آموزان رقم بخورد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود