27 شهریور 1402
شماره خبر: 292202

شورای پشتیبانی سوادآموزی بر ریشه‌کنی بی‌سوادی و افزایش میزان سوادآموزی تمرکز دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



علی حجر گشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان گفت: شورای پشتیبانی سوادآموزی با هدف نزدیک‌تر کردن دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و نهادهای حمایتی تشکیل شده است و بر ریشه کنی بی‌سوادی و افزایش میزان سوادآموزی تمرکز دارد.
وی گفت: با توجه به اهداف دوره‌های سوادآموزی به صورت کمی و کیفی و نیز حجم ابلاغی، میبایست در برنامه‌ریزی ‌ها اهتمام لازم برای پوشش برنامه‌های آموزشی و مکمل صورت گیرد.
حجر گشت با اشاره به سخنان ریاست محترم جمهور مبنی بر ریشه کنی بی‌سوادی، افزود: در راستای جذب و شناسایی افراد بی‌سواد به ویژه افراد لازم التعلیم، نیازمند حضور پررنگ فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها هستیم و در این راستا می‌بایست همه ظرفیت‌ها پای کار آیند و برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قدم بردارند. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: هر جامعه‌ای برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف نیازمند ارتقا زیرساخت‌های فرهنگی از جمله سطح سواد مردم است و لذا مبارزه با بی‌سوادی یک حرکت ارزشمند است و همه باید در هر جایگاهی که هستند به این مهم کمک کنند و حضور بازنشستگان، نیروهای جهادی، اقشار مختلف مردم و سازمان ها می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود