30 آبان 1402
شماره خبر: 296084

تاکید فرماندار چهارباغ بر قانونمندی و اهمیت سلامت انتخابات

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان چهارباغ به ریاست "جعفری اسکندرلو "فرماندار وبا حضور" حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای دربانی امام جمعــه محترم و اعضای کمیته های ستاد انتخابات در دفتر فرمانداری برگزار شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ ضمن تاکید بر قانونمندی و اهمیت سلامت انتخابات خاطر نشان کرد: فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم و رعایت قانون در انتخابات،مد نظر مسئولان نظام و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و با همدلی و هماهنگی همکاران برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان تلاش خواهیم کرد.
ایشان همچنین افزود: مهمترین رویکرد در برگزاری انتخابات پیشرو رعایت چهار اصل مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت است و در همین راستا با شناسایی تمامی ظرفیت ها و احصاء نیازها در نقطه به نقطه شهرستان، تلاش در جهت تسهیل در امر انتخابات مورد اولویت خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای دربانی امام جمعه محترم شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت مناسب ایران در جامعه جهانی و توان بالای کشور در اکثریت بخش ها بر لزوم نگاه دقیق و تدابیر ویژه لازم برای حفظ خطوط اصلی نظام و منویات رهبری و جهاد تبیین از جمله "امید آفرینی" و"مشارکت در انتخابات" که تقویت کننده اصول حاکمیت و مردم سالاری بوده و یکی از وظایف دولت سیزدهم میباشد تاکید کرده و بیان داشت: برای حضور و مشارکت حداکثری هر عمل و قدم مثبتی برداشته شود عین عبادت و جزو واجبات شرعی است. شایان ذکر است جهت تکریم و سهولت در اخذ رای در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نسبت به دوره گذشته در سال ۹۸، شعب از ۳۷ صندوق به ۶٠ صندوق شعبه اخذ رای افزایش یافته است و ۵ صندوق سیار نیز پیش بینی شده تا با بهترین شکل ممکن شاهد حضور و مشارکت حداکثری و بی نظیری از مردم شریف شهرستان باشیم.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود