23 دی 1402
شماره خبر: 299174

احکام هیأت بازرسی انتخابات در شهرستان طالقان ابلاغ شد.

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



در جلسه ای که به ریاست مهندس علی مهدوی فرماندار و با حضور هاتفی معاون فرمانداری و دبیر ستاد انتخابات و مهدی ملکی رئیس هیات بازرسی انتخابات برگزار شد، احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان طالقان توسط فرماندار به اعضای هیئت ابلاغ گردید.
فرماندار در نشست با رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان گفت : مبنای کار ما در انتخابات عمل به مر قانون است و باید محور همه امور اجرایی انتخابات عمل به قانون باشد.
مهدوی با بیان اینکه در قانون انتخابات اصلاحاتی صورت گرفته است افزود: برابر آخرین تغییرات قانون و دستورالعمل‌های انتخابات فرایندهای انتخابات را با همکاری خوب هیات نظارت پیش می‌بریم.
وی اضافه کرد: در شهرستان طالقان ترکیب هیات اجرایی و اعضای ستاد انتخابات از افراد با تجربه، چابک و کارآمد شکل گرفته که در کیفیت کار ما به منظور انجام امور اجرایی انتخابات بسیار موثر است.
فرماندار تاکید کرد: موضوع مهم پیش روی ما ایجاد زمینه مشارکت حداکثری و سایر مولفه‌های مورد تاکید رهبری در انتخابات است که باید تلاش کنیم با دقت تمام به این فرمایشات عمل کنیم تا شاهد انتخابات پرشور و‌ شکل گرفتن مجلسی در تراز انقلاب باشیم.مهدی ملکی رئیس هیات بازرسی شهرستان نیز گفت: رسالت هیأت بازرسی انتخابات نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی در مدار قانون است که در این راستا ضمن رصد فرایند انتخابات برای هر شعبه اخذ رای یک بازرس و سه نفر نیز به عنوان سربازرس تعیین شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود