4 بهمن 1402
شماره خبر: 299837

جشن های دهه مبارک فجر تداعی گر جانفشانی مردم برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جشن های چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید تداعی گر روزهایی باشد که مردم با خون و جان خود برای تحقق دستاورد بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به پا خواستند.
مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت پویایی مساجد و احیای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با محوریت مساجد تاکید کرد و امامان جماعت را در این راستا موثر و کلیدی دانست. وی ادامه داد: مساجد باید در دهه مبارک فجر محل برگزاری مراسم براساس روزشمار تعیین شده، باشند.
عبداللهی گفت: جشن های چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید تداعی گر روزهایی باشد که مردم با خون و جان خود برای تحقق این دستاورد بزرگ به پا خواستند.وی افزود: این انقلاب مرهون خون های پاک مردم آگاه ایران اسلامی است و به آسانی بدست نیامده و باید با چنگ و دندان حفظ شود.عبداللهی گفت: مشارکت در انتخابات در واقع دفاع از دارایی ها و حق ملت شریف ایران اسلامی است چراکه برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با تمام وجود جنگیدند.وی افزود: در جشن های دهه مبارک فجر باید به صورت مردم محور بستر لازم برای شادی و آگاهی بخشی فراهم شود. عبداللهی گفت: در کنار جشن ها و مراسم شاد باید اقدامات فرهنگی در جهت تنویر افکار عمومی صورت گیرد. وی افزود: تمامی دستگاه ها و ادارات برای برگزاری مراسم به هماهنگی و هم افزایی برسند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود