15 بهمن 1402
شماره خبر: 300414

البرز بعنوان ایران کوچک می تواند جلوه ای از اتحاد و انسجام ملی در انتخابات پیش رو باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در پیش داریم و امید که با تلاشی گسترده، رویدادی باشکوه را رقم بزنیم.

مجتبی عبداللهی در دیدار با جمعی از فعالان احزاب مختلف در استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اعیاد ماه رجب، افزود: البرز طبق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) ایران کوچک لقب گرفته چراکه آحاد مختلف مردم از سراسر کشور در این استان در نهایت همگرایی و مودت زندگی می کنند. وی ادامه داد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در پیش داریم و امید که با تلاشی گسترده، رویدادی باشکوه را رقم بزنیم.
عبداللهی گفت: چگونگی برگزاری این انتخابات و میزان مشارکت مردم، تعیین کننده آینده کشور و قدرت ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی است.وی افزود: این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر دارد و همه باور داریم که باید از خواست و آرمان های خود دفاع کنیم.استاندار البرز گفت: دولت سیزدهم با جرأت در ابعاد مختلف توسعه کشور وارد شده و برخلاف محدودیت های مالی نسبت به جبران کمبودها و تعهدات گذشته و کنونی پیش قدم شده است. وی افزود: مناسب سازی حقوق معلمان، موضوعی بود که طی سال ها مورد مطالبه این قشر فرهیخته بود که مورد توجه دولت صادق الوعده سیزدهم با اشراف به مشکلات و دغدغه‌های مردم، قرار گرفت.عبداللهی گفت: خرسندیم از اینکه اتحاد و انسجام ویژه ای بین مجموعه استان شکل گرفته و توفیقات ارزشمندی حاصل شده است. وی با بیان اینکه امسال مجموعه جرائم استان ۲۴ درصد کاهش یافته، افزود: با راه اندازی قرارگاه اجتماعی و مصوبات اجرایی این قرارگاه که در ۶۷ محله محروم هدف صورت گرفت، درصدد کسب رضایتمندی مردم و توانمندسازی این محله ها هستیم.عبداللهی گفت: همه باید در کنار هم با نگاه ها و عقاید مختلف دست در دست هم دهیم و در مشارکت های اجتماعی سهیم شویم.
وی افزود: انتخابات پیش رو می تواند شکوه و وحدت البرز را نه تنها در کشور بلکه در جهان به منصه ظهور برساند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود