11 فروردین 1403
شماره خبر: 302600

به شعار سال ۱۴۰۳ جامه عمل خواهیم پوشاند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی


رام برزینی دستیار فرماندار شهرستان چهارباغ در امر مردمی سازی دولت اظهار داشت: به شعار سال ۱۴۰۳ یعنی تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» جامه عمل خواهیم پوشاند.

دستیار فرماندار شهرستان چهارباغ در امر مردمی سازی دولت:برای مشارکت مردم در جهش تولید باید اقتصاد را به مردم واگذار کرد و اقتصاد را مردمی‌سازی کرد. به این منظور باید قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به صورت دقیق اجرایی شود. متاسفانه امروزه معمولا واگذاری‌ها به مجموعه‌های شبهه دولتی یا خصولتی صورت می‌گیرد در حال که باید به معنای واقعی به مردم واگذار شده و دولت تنها سیاست‌گذاری و نظارت کند.
رام برزینی با تاکید بر لزوم کاهش هزینه‌های تولید در کشور، ادامه داد: تجربه نشان داده که تولید دولتی گران‌تر بوده و زمان بیشتری نیاز دارد و باعث می‌شود فضای تولید رقابتی نباشد.
دبیر ستاد حکمرانی مردم در شهرستان چهارباغ افزود؛نخستین مطلبی که در جهش تولید می‌تواند تاثیرگذار باشد مسئله هماهنگی دستگاه‌های موثر در تولید؛ دستگاه‌های اقتصادی و تجاری که همه آنها باید در این زمینه نقش موثری ایفا کنند هست که بنا داریم با "هدایت و ریاست مهندس جعفری فرماندار دلسوز و جهادی شهرستان چهارباغ" ضمن برگزاری جلسات منظم با زنجیره تولید تا مصرف و استماع نظرات و پیشنهادات کارشناسی آنان با پیگیری از طریق مسئولین استانی و کشوری به سمت رفع موانع و مسائل آنان برویم و به عنوان عضوی از حلقه های میانی در سطح شهرستان نقش آفرینی نماییم.
مشارکت دادن مردم در اقتصاد بنا بر تأکیدات رهبر معظم انقلاب در واقع همان مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای حضور فعال مردم در بحث تولید و اشتغال آفرینی است بنابراین از تمامی اقشار مستقر در شهرستان چهارباغ دعوت میکنیم جهت نقش آفرینی در عرصه تولید و تحقق شعار سال جهت ایجاد تعاونی از طریق اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اقدام نمایند.
رام برزینی افزود؛ بنا به فرامین رهبر معظم انقلاب «ما عقیده داریم دوره آزمون و خطا دیگر تمام شده و یک راه بیشتر نداریم که آن هم بازگشت به آرمان انقلاب اسلامی در عرصه اقتصاد است: یعنی مردمی سازی اقتصاد و تولید قدرت اقتصادی که در واقع همان اقتصاد مقاومتی است، و مدیریت جهادی که منبعث از فرهنگ دفاع مقدس است.»
دستیار مردمی سازی فرمانداری شهرستان چهارباغ در پایان گفت: الگو برداری از مدل مردمی سازی دفاع مقدس به نوعی میتواند کشور را از وضع ناهمگون فعلی خارج و به سمتی هدایت نماید که هم تولید کننده و هم مصرف کننده نهایی رضایت داشته باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود