27 آذر 1390
شماره خبر: 3030

معاون استاندار البرز: نهم دی ماه هویت انقلابی مردم ایران بار دیگر تجلی یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معاون استاندار البرز: نهم دی ماه هویت انقلابی مردم ایران بار دیگر تجلی یافت

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز گفت: مردم با حضور در روز نهم دی ماه به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری بار دیگر هویت انقلابی خود را متجلی كردند.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري ، ' ناصر رجبی' در جلسه هماهنگی ' روز بصیرت ' در استانداری البرز افزود: در این روز دو عنصر مهم ایمان دینی مردم و حضور گسترده برای تجدید میثاق با مقام ولایت بروز و ظهور كرد. وی ادامه داد: در شرایطی كه فتنه گران برخی از خواص را نیز دچار تردید كرده بود این بصیرت و آگاهی بود كه موجب شد بار دیگر دشمنان نظام اسلامی در دستیابی به اهداف شوم خود ناكام شوند.
رجبی گفت:مسوولان نظام اسلامی باید بیش از پیش موضوع بصیرت بخشی به مردم را مورد توجه قرار دهند و در این راه برنامه ریزی های دقیق و مسنجم باید صورت گیرد. معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز در ادامه اظهار داشت: ماه محرم مقدمه و عاملی برای پیروزی های مختلف حق بر باطل در طول تاریخ اسلام بوده است و این عامل نیز موجب موفقیت انقلاب اسلامی شد. رجبی افزود: محرم تحركی را در مردم ایجاد كرد تا از تردید بیرون آیند چراكه ایمان مردم به ولایت فقیه ریشه در عاشورا دارد. وی اضافه كرد: چنانچه در عاشورای سال 88 ، شاهد تكرار وقایعی بودیم كه اگر بصیرت و تبعیت از مقام معظم رهبری نبود هیچگاه به پیروزی ختم نمی شد و اكنون نیز موج بیداری اسلامی در دنیا برخاسته از همان حضور گسترده مردم در نهم دی ماه است كه به حمایت از مقام عظمای ولایت و خنثی سازی توطئه فتنه گران در عاشورای آن سال شكل گرفت. معاون استاندار البرز توصیه های مقام معظم رهبری برای یوم الله نهم دیماه را یادآوری كرد و گفت: برگزاركنندگان آیین های این روز باید توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از اموری كه جنبه شعاری داشته باشد و تاكید بر تبیین عمق شعارهای مردم اهتمام ورزند. وی تاكید كرد: عوامل موثر بر شكل گیری روز 9دی ماه را باید شناسایی كرد و ازاین عوامل برای موفقیتهای بعدی استفاده كافی را برد. در این جلسه هریك از حاضران به بیان برنامه های خود در این روز پرداخته و پیشنهاداتی را نیز برای برگزاری هرچه باشكوهتر آیین های یوم الله نهم دی ماه ارایه دادند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود