30 فروردین 1403
شماره خبر: 303289

اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام مشروع سپاه، پاسخ تنبیهی برای اسراییل و حامیان این رژیم غاصب صهیونیستی بود.
" علیرضا عباسی" در مراسم دریافت اعتبار نامه خود در فرمانداری کرج افزود: پس از حمله موشکی به کنسولگری ایران در دمشق، مردم ایران اسلامی منتظر پاسخ بودند و برخی اصرار داشتند اما این پاسخ در بهترین زمان ممکن صورت گرفت.وی بیان کرد: قبل از پاسخ به رژیم اسراییل، اجماع و رایزنی با دیپلماسی صورت گرفت که مدبرانه و بجا بود بطوریکه در تصور رژیم غاصب نیز نمی گنجید.
نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم اینکه این پاسخ غافلگیرانه نبود و از قبل اطلاع رسانی شده بود ولی ضربه سهمگینی به رژیم غاصب وارد شد.
وی اضافه کرد: این اتفاق نشان داد که دست ایران پر است و تهرانی مقدم ها و سلیمانی ها اقتداری برای کشور رقم زده اند که راهشان ادامه دارد بنابراین بسیار باید قدردان باشیم .
عباسی گفت: قطعنامه و بیانیه ای پس از این پاسخ صادر نشد بنابراین باید به این نکته دست یافت که اگر دیپلماسی و میدان باهم عمل کنند اتفاقات خوبی می افتد.
قدرت پوشالی اسراییل با این پاسخ درهم شکست
نماینده مردم شهرستان های کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: قدرت پوشالی رژیم اسراییل با این پاسخ درهم شکست و از موضع ضعف اطلاع رسانی ها انجام نمی شود وگرنه خسارت سنگینی به آن وارد شده است .وی بیان کرد: نظام مقتدر جمهوری اسلامی پیش می رود اما باید به دور از حواشی برای حل مشکلات اقتصادی گام برداشت و از اختلاف پرهیز کرد ؛ چنانچه دیدیم با وحدت و انسجام در کشور به رغم توطئه چینی دشمنان میزان مشارکت بالایی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم خورد .
سلامت انتخابات یکی از محورهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود
عباسی گفت: سلامت انتخابات یکی از محورهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود از نیروهای انتظامی ،امنیتی و بسیج، مردم قدردانی می شود برای خلق این حماسه که امیدواریم با تلاش شبانه روزی درجهت حل مشکلات بتوانیم پاسخ اعتماد مردم را بدهیم.
بحران های اقتصادی و مشکلات را باید با درایت حل کرد
این نماینده مجلس در ادامه به بحث مهم ارزش صادرات کشاورزی اشاره کرد و افزود: باید درحوزه های آبخوان و آبخیزداری اقدامات جدی صورت گیرد و بخشی از درآمدهای ارزش صادرات کشاورزی در حوزه خسارت سیلاب ها و این حوزه ها مصرف شود .وی یاد آورشد: بنا داریم دراین دوره هم با هم افزایی برای ارتقای کشور ، استان البرز تلاش کنیم اما باید توجه داشت بسیاری از ناترازی ها به واسطه اختلاف است .عباسی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات استان البرز به مهاجرت پذیری آن بازمی گردد و امروز درتلاش برای حل آنها هستیم .وی یاد آورشد: با برگرداندن درآمد برخی از شرکت های بزرگ به استان البرز در تلاش برای حل مشکلات اقتصدی هستیم تا با طرح های ویژه ای که درسالجاری داریم گام های موثری برداریم .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود