31 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 305143

پیام تسلیت رئیس حوزه هنر البرز در پی شهادت رئیس جمهور

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



رئیس حوزه هنر البرز در پی شهادت رئیس جمهوررئیس حوزه هنری استان در پی شهادت مظلومانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان، پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان در پی شهادت مظلومانه آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان، پیام تسلیتی صادر کرد.
در متن این پیام آمده است:
شهادت هنر مردان خداست، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دوره حیات خود، جهادگونه زیست و خدمت کرد و سعی داشت عمر خود را صرف خدمت به مردم به خصوص محرومان کند تا جایی که سید محرومان نام گرفت.شهید آیت الله رئیسی بزرگ مردی بود که سعی بر عملی کردن اسلام ناب محمدی داشت و در مسیر خدمت شب و روز نمی شناخت و در نهایت نیز در مسیر خدمت به مردم و در حالیکه برای افتتاح سدی که سالها مردم‌چشم‌انتظار بهره برداری از آن بودند، سفر کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پاداش جهاد فی سبیل الله را از خداوند دریافت کرد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار ایران اسلامی، از خداوند متعال برای بازماندگان شهدای این حادثه ناگوار صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود