20 خرداد 1403
شماره خبر: 306021

انتخابات ریاست جمهوری با ۱۶ هزار عوامل اجرایی برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ۱۶ هزار عوامل اجرایی در شهرستان خبر داد.
دکتر یحیی رمضانی گفت: قانون انتخابات مجلس با انتخابات ریاست جمهوری تفاوت هایی دارد که با لحاظ تفاوت ها کارها در این زمان کوتاه به خوبی پیش رفته است. وی با اشاره به تفاوت های قانون انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اذعان کرد: در انتخابات مجلس اعضای هیات اجرایی یازده نفر و هیات اجرایی در انتخابات پیش رو سیزده نفر است. دکتر رمضانی افزود: هیات اجرایی که وظیفه اجرای قانون و تعیین شعب را دارد در انتخابات ریاست جهوری ۲ نفر به هیات اجرایی اضافه شده است.تعداد شعب اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس ۷۴۱ حوزه بود که با تایید هیات اجرایی سه حوزه برای انتخابات پیش رو به شعب شهرستان اضافه شد. معاون استاندار ادامه داد: در مجموع ۷۴۴ حوزه اخذ رای داریم؛ تعداد شعب سیار در بخش مرکزی ۸ صندوق و در بخش آسارا ۲۱ حوزه سیار است.
طبق گفته فرماندار ویژه در هر حوزه بین ۱۵ تا بیست نفر کارآزموده در شعب اخذ رای در روز انتخابات حضور دارد. وی در پایان چهار واژه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت را الگو، مبنا و راهبرد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد. افرادی که قبل از ۸ تیر ۱۳۸۵ متولد شدند می توانند در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود