23 خرداد 1403
شماره خبر: 306228

تلاش برای سازندگی و عمران و آبادانی وظیفه ذاتی همه مدیران است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



دکتر عبدالهی استاندار البرز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری نظرآباد گفت: تلاش برای سازندگی و عمران و آبادانی وظیفه ذاتی همه مدیران است.
استاندار البرز و هیأت همراه روز گذشته با همراهی فرماندار نظرآباد، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره اطلاعات شهرستان و جمع دیگری از مدیران و مشاورین از روند تکمیل پروژه های در دست اقدام شهرداری نظرآباد بازدید به عمل آوردند، وی طی سخنانی اظهار داشت: استان البرز در توسعه و سازندگی پیشتاز است و این مرهون تلاش همه مدیران سخت کوشی است که در همه حوزه ها پرتلاش ظاهر شدند و این رویه باید ادامه یابد. وی گفت: مشکلات مردم باید مرتفع شود و ما چیزی به نام «نه گفتن» به مردم نداریم و می بایست با تدبیر و هم افزایی، شرایط را برای مردم تسهیل کنیم.
پروژه های مدیریت شهری نظرآباد امیدآفرین هستند
استاندار البرز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از اقدامات شهرداری و شورای شهر نظرآباد، پروژه های در دست اقدام شهرداری را امید آفرین توصیف کرد و ادامه داد: این پروژه ها ضمن امید آفرینی می تواند به افزایش شاخص های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی کمک کند. دکتر عبداللهی ضمن تشکر از تلاشها و فعالیت های مجموعه مدیریت شهری نظرآباد تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا روند توسعه با شتاب بیشتر در استان البرز ادامه یابد و این استان باید در همه حوزه ها رتبه برتر را کسب کند. در جریان این بازدید پروژه بلوار خلیج فارس به بهره برداری رسید و از دیگر پروژه های در دست اقدام شهرداری بازدید شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود