27 خرداد 1403
شماره خبر: 306397

موسسات بزرگ تحقیقات کشاورزی ملی مستقر در البرز از ظرفیت های بالای برخوردار هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نشست شورای ملی طرح توسعه زنجیره ارزش راهبردی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور وحیدی وزیر کشور به صورت وبیناری در البرز نیز برگزار شد.
مجتبی عبداللهی استاندار البرز در این نشست در سالن جلسات حوزه استاندار و به صورت وبینار با حضور وزیر کشور برگزار شد، ضمن تشریح شرایط و ویژگی های استان البرز بویژه در حوزه کشاورزی و توسعه کشت فناورانه، گلخانه ای و دانش بنیان به تهیه و تدوین سند امنیت غذایی کشور در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی تهران واقع در استان البرز اشاره کرد و دستاورد تحقیقات این سند را برای کشور حائز اهمیت دانست.وی افزود: موسسات بزرگ تحقیقات کشاورزی ملی مستقر در البرز از ظرفیت های بالای علمی و پژوهشی برخوردار هستند و همواره شاهد دستاوردهای ارزشمند آنها هستیم.
عبداللهی به شرایط اقلیمی، تولیدی، صنعتی و ... استان و ضرورت اتخاذ تدابیر راهبردی جهت توسعه گردشگری و بهره برداری از جاذبه های طبیعی البرز اشاره کرد و گفت: تهیه و تدوین افق، نقشه و راهبرد جهت استفاده از این ظرفیت ها با هدف توسعه استان و به تبع آن کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. وی استان البرز را در جوار پایتخت با توجه به شاخصه های ویژه، بسیار موثر در اعتلا و پیشرفت کشور دانست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود