29 خرداد 1403
شماره خبر: 306486

راه شهید رییسی نباید فراموش شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



رییس ستاد مرکزی انتخابات محمد باقر قالیباف در استان البرز گفت: درست است که درگیر انتخابات هستیم اما نباید راه شهید رییسی را فراموش کنیم.
عبدالله دارایی در نشست با خبرنگاران استان البرز افزود: شهید رییسی گردن همه ما حق دارد و زحمات زیادی کشیده است.وی تاکید کرد: بنابراین باید از مطالب شهید رییسی مدد بگیریم .
دارایی گفت: مشارکت بالا در انتخابات پیش رو از همه موضوعات مهمتر است و پس ازآن کاندیدای مورد نظر اهمیت پیدا می کند.فضای مجازی در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است
رییس ستاد مرکزی انتخابات محمد باقر قالیباف در استان البرز گفت: فضای مجازی در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه می تواند مردم را به سمت خود بیاورد.دارایی افزود: بنابراین در این فضا باید برای قالیباف و تبلیغات انتخاباتی بهره برد و شبکه های مختلف اجتماعی را رصد کرد.وی یادآورشد: اقدامات خوب، مصادیق ، فعالیت های عملیاتی و مدیریتی را باید بیان کرد و کمپین تشکیل شود و مناظره ها خوراک حرفه ای دارد که می توانیم در فضای رسانه ای را بازنشر کنیم.وی افزود: از امشب باید برنامه ریزی داشته باشیم اما جبهه انقلاب و مخالف نباید تخریب شود، جنس کار باید مطالبه گری باشد چراکه رهبر معظم انقلاب فرمودند لجن پراکنی نباشد ، اخلاق نسبت به همه کاندیداها رعایت شود .
وی تاکید کرد: بنابراین باید مطالبه گری از حریف داشت.
رسانه ها باید در جهت وحدت گام بردارند
مسوول ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در استان البرز نیز در این نشست گفت: رسانه ها باید در جهت وحدت گام بردارند این وحدت فقط در جبهه انقلاب نباشد از وحدت در کشور غافل نباشیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید میثم مومن افزود: در جبهه انقلاب دنبال تقویت هم افزایی باشیم و امروز باید در شبکه های اجتماعی تولیدات بیشتری با ادبیات مختص جوانان داشت.
وی تاکید کرد: در تبیین شخصیت قالیباف ضعیف عمل شده است.مومنی افزود: مهم‌ترین شاخصه شخصیتی قالیباف در تولید محتوا که پشت گوش افتاده و کلید جذب آحاد مردم است کارآمدی و گره گشایی می باشد.وی بیان کرد: عموم مردم دنبال آن هستند تا ببینند چه کسی دلار را پایین می آورد یا درد پراید ۳۰۰ میلیون تومانی را درمان می کند.مومنی اضافه کرد: مردم دنبال کسی هستند که سفره تنگ شده را گشاد کند و به کسی رای می دهند که نان شب و سفره آنان امنیت پیدا کند.وی یادآورشد: قالیباف شخصیت توانمند و گره گشا در اقتصاد است.
شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود