2 تیر 1403
شماره خبر: 306634

اقدامات وزارت کشور در راستای طرح جامع مدیریت پسماند چه بوده است؟

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



دکتر علیرضا عباسی در نشست شورای برنامه ریزی استان، ضمن تبریک عید امامت و ولایت، دهه ولایت و همچنین تسلیت سالروز شهادت شهید چمران و تبریک روز بسیج اساتید گفت: شهید چمران زمان شناس و مسئولیت شناس بود، دنبال آمال و آرزوهای خود نبود و هر کجا که نیاز جامعه و نظام اسلامی بود ورود می کرد و به تکلیفش عمل می کرد.
نماینده مردم کرج،فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه باید رویکرد دانشگاه های کشور و استان البرز تربیت نیروی انسانی در تراز شهید چمران باشد، افزود: کشور برای حل مشکلات و مسائل نیاز به تربیت افرادی با این تفکر دارد. وی در بخش دیگری اظهار داشت: در راستای طرح جامع مدیریت پسماند که وزارت کشور با مشارکت راه و شهرسازی باید انجام دهد، گزارش داده شود که چه اقداماتی انجام شده است؟ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه شبکه جمع آوری فاضلاب در جاده چالوس و طالقان که مصوبه شورای عالی امنیت ملی است توسط وزارت نیرو معطل مانده است، تصریح کرد: در طرح سوال سال ۹۹ از وزیر نیرو نتیجه مثبت و قابل قبولی و گزارش قانع کننده ای حاصل نشد، وزارتخانه مذکور و ادارات البرز آمار درستی از این مسئله ارائه نمی کنند.
عضو مجمع نمایندگان البرز به گلایه ساکنین روستاهای مسیر رودخانه کرج و طالقان از عدم ساماندهی شبکه فاضلاب اشاره کرد و گفت: آقایان می گویند کار انجام شده است درحالیکه مردم همچنان ناراضی هستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود