12 تیر 1403
شماره خبر: 307101

سیاست وزارتخانه و دولت شهید رئیسی افتتاح پروژه‌های نیمه تمام ورزشی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست وزارتخانه و دولت شهید رئیسی افتتاح پروژه‌های نیمه تمام ورزشی است در همین راستا و در این مدت ١٩٢۶ پروژه نیمه تمام افتتاح شد و این نشان از هدف دولت در افتتاح پروژه‌های نیمه تمام دارد.
کیومرث هاشمی بعد از افتتاح دو پروژه شهدای خدمت و فاز اول زمین چمن شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو‌ پروژه افتتاح شده در شهرستان فردیس حق مردم این شهرستان‌ بود و دل مردم شاد شد و خوشحالیم که با این افتتاح این پروژه‌ها به سرانه‌ ورزشی شهرستان اضافه شد.وی افزود: سیاست وزارتخانه و دولت شهید رئیسی افتتاح پروژه‌های نیمه تمام ورزشی است در همین راستا و در این مدت ١٩٢۶ فتتاح شد و این نشان از هدف دولت در افتتاح پروژه‌های نیمه تمام دارد. در مناطقی که نیاز به پروژه جدید باشد براساس آمایش سرزمینی شناسایی می‌شوند و براساس آن پروژه‌های جدید آغاز می‌شود.وزیر ورزش خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در این دولت افتاده است. ما رشد چند برابری بودجه ورزش کشور در بخش عمرانی و جاری داشتیم. در حوزه جوانان سال گذشته 157 همت وام ازدواج به جوانان پرداخت شد.کیومرث هاشمی اظهار داشت: در بخش قهرمانی و‌ مدال‌آوری نیز 3 هزار و 500 مدال در مسابقات بین‌المللی بدست آمده که رشد چشم‌گیری داشته است.
وی خاطرنشان کرد: بحث آمایش سرزمین و‌ برنامه ملی پیشرفت دو‌ طرح مهم‌ وزارت ورزش و‌ جوانان محسوب می‌شود که عدالت را به ورزش باز می‌گرداند، کارهای اولیه صورت گرفته و این دو طرح برای توسعه‌ ورزش قهرمانی حرفه‌ای و تربیتی تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود