12 تیر 1403
شماره خبر: 307122

ارتقای روستای فرخ‌آباد زیبادشت به شهر با جدیت پیگیری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: روستای فرخ‌آباد زیبادشت قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارد و این موضوع با جدیت پیگیری می شود.
احمد افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در مراسم کلنگ زنی اورژانس در روستای فرخ‌آباد زیبادشت، این روستا را از جمله روستاهای قدیمی و خوش آب و هوای استان برشمرد و اظهار کرد: این روستا جمعیتی حدود ۱۱-۱۲ هزار نفر دارد. طبق قانون روستاهای بالای ۵ هزار نفر می توانند به شهر ارتقا پیدا کنند و روستای فرخ آباد زیبادشت هم از ویژگی جمعیت برخوردار است.
وی افزود: اگر مردم رضایت داشته باشند این روستا به شهر تبدیل شود، این موضوع را با جدیت پیگیری می کنیم تا با تصویب طرح تفصیلی زمینه پیشرفت و عمران منطقه فراهم شود و امیدواریم بتوانیم اعتبار خوبی را برای عمران و پیشرفت این منطقه کسب کنیم.این مقام مسوول گفت: زحمات و خدمات زیادی از ابتدای دولت سیزدهم برای تامین نیازهای شهرستان انجام شده و اتفاقات مثبتی رقم خورده است. از جمله این اقدامات تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان شهیدسلیمانی فردیس پس از ۱۲ سال بود که با پیگیری های انجام شده به نتیجه رسید و در دسترس مردم قرار گرفت.‌
وی از اعضای شورا و دهیار فرخ‌آباد زیبادشت خواست برای بازنگری طرح هادی روستا، نقاطی که نیاز به تغییر دارد، طی مکاتبه ای به معاونت عمرانی استانداری ارائه شود تا در کمیته تصویب بررسی شود و کمک می کنیم که به نتیجه برسد. افضلی با اشاره به نزدیکی دوره دکم انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم به ویژه مردم ولایتمدار روستای فرخ‌آباد زیبادشت و انتخابی آگاهانه ، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود