3 مرداد 1403
شماره خبر: 308041

تلاش های مجموعه بهزیستی استان البرز برای ارائه خدمات به جامعه هدف، قابل تقدیر است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کارکنان بهزیستی افرادی دلسوز، صبور و دردآشنای توان خواهان و آسیب دیدگان اجتماعی هستند که تلاش های آنها برای این اقشار قابل تقدیر است.
مجتبی عبداللهی در دیدار با مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان البرز که روز چهارشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۳ بمناسبت هفته بهزیستی در محل این اداره کل صورت گرفت، تلاش ها و همراهی های پرسنل بهزیستی استان را در راستای کمک به توان خواهان و افراد آسیب دیده اجتماعی، مورد تقدیر قرار داد.وی افزود: کارکنان بهزیستی افرادی صبور، دلسوز، غمخوار و باورمند به رسالت شغل خود هستند که با ایمان به جامعه خدمت می‌کنند. عبداللهی گفت: در این دوره اقدامات بسیار خوبی در اداره کل بهزیستی استان صورت گرفت که ۱۶۷ هزار نفر تحت پوشش این اداره هستند و ۲۵ هزار توان خواه به صورت مستقیم، حمایت می شوند.وی افزود: اعتبارات بهزیستی در دولت سیزدهم در مجموع ۲۲۰ درصد افزایش یافته است. استاندار البرز گفت: در استان البرز نیز ۷۰ درصد به اعتبارات بهزیستی استان اضافه شد.
وی افزود: اکنون هیچ پرونده ای در انتظار پذیرش و خدمات از بهزیستی استان نداریم و به تمامی پرونده ها رسیدگی شده است. استاندار البرز گفت: برای نخستین بار در کشور آزمون استخدامی توان خواهان در دولت سیزدهم برگزار شد که بی نظیر بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود