28 آذر 1390
شماره خبر: 3091

مدارک لازم جهت ثبت نام انتخابات مجلس اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدارک لازم جهت ثبت نام انتخابات مجلس اعلام شد

سپیدار آنلاین: مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخاباتی شهرستان کرج از آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوم دی ماه و اعلام مدارک مورد نیاز برای ثبت نام خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، محمد هادی اسلاملو با بیان این مطلب گفت: با توجه به شروع مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاریخ سوم لغایت نهم دیماه بر اساس ماده 21 آئین اجرائی قانون انتخابات مجلس، مدارک لازم جهت ثبت نام داوطلبان اعلام شد. وی تصریح کرد: بنا بر اعلام وزارت کشور، ثبت نام داوطلبان انتخابات، اینترنتی صورت نخواهد گرفت و متقاضیان باید جهت ثبت نام و ارائه مدارک، به ستاد انتخابات شهرستان کرج، مستقر در فرمانداری مراجعه کنند. اسلاملو، اصل شناسنامه عکس دار و سه نسخه تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و سه نسخه تصویر از پشت و روی آن، ده قطعه عکس سه در چهار، اصل آخرین مدرک تحصیلی که بر اساس بند چهار ماده 28 قانون انتخاباتی باید کارشناسی ارشد یا معادل آن باشد، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و سه نسخه تصویر آن را از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس عنوان کرد که بایستی در مهلت اعلام شده به ستاد انتخاباتی ارائه دهند. وی افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در صورت دارا بودن مدارک ایثارگری(جانبازی، آزادگی و فرزند شهید) باید اصل مدرک یا گواهی دال بر این موضوع به اضافه سه نسخه تصویر آن را به ستاد ارائه دهند.
مشاور فرماندار و مسئول روابط عمومی و امور بین الملل، ارائه گواهی رسمی مبنی بر استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام برای دارندگان مشاغل یاد شده در بند های الف و ب ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را جهت ثبت نام کاندیدا ضروری عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود