27 مرداد 1403
شماره خبر: 309124

پیگیری ارتقاء شهرهای محمدشهر، ماهدشت و کمالشهر از رئیس جمهور

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



در جلسه اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس با رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر پزشکیان، موضوعات مختلفی را مطرح کردم که به برخی از آنها به اجمال اشاره‌ می‌کنم. امید است با همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولین گامی در جهت رونق ایران اسلامی برداریم:
به عنوان نماینده شما مردم شریف و محترم شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد، در این دیدار طرح ارتقای شهرهای محمدشهر، ماهدشت و کمالشهر به شهرستان را از رئیس جمهور محترم مطالبه کرده و به ایشان یادآور شدم که در زمان دولت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی با پیگیری‌های متعدد، در نهایت لایحه شهرستان شدن این سه شهر در دولت سیزدهم تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال گردید. لذا نظر مثبت دولت چهاردهم در رابطه با این لایحه می‌تواند مسیر را برای تصویب و برطرف شدن مشکلات مردم شریف این شهرها، تسریع و هموار نماید. با توجه به قانون شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، حمایت رئیس‌جمهور از تصمیمات این شورا را خواستار شدم که این‌ حمایت می‌تواند امید را در جامعه تولیدکنندگان محصولات اساسی تقویت نموده و مسیر را برای رسیدن به خودکفایی هموار کند. هر ساله برای پرداخت مطالبات کشاورزانی که محصولات اساسی خود را به دولت تحویل می‌دهند، مشکلاتی وجود دارد که باعث نارضایتی، ناامیدی و دلسردی
تولیدکنندگان می‌گردد، حمایت رئیس‌جمهور جهت ایجاد یک ردیف بودجه خاص برای این موضوع می‌تواند این مشکلات را برطرف نماید. جهت اجرای احکام مصوب در برنامه هفتم، حمایت خاص سازمان برنامه و بودجه کشور از بخش کشاورزی از ضروریات است که‌ فقط با حمایت رئیس‌جمهور می‌تواند اتفاق بیفتد. امیدوارم این مهم در دولت چهاردهم به ثمر بنشیند.
ان شاءالله دغدغه‌های مطرح شده با حسن نظر آقای رئیس‌جمهور پیگیری و مرتفع گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود