6 شهریور 1403
شماره خبر: 309566

البرز حائز رتبه اول کشور در تعداد پروژه های هفته دولت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۳ بلحاظ تعداد پروژه های هفته دولت در رتبه اول کشور در مقایسه با سایر استان ها قرار داریم.
، مجتبی عبداللهی در گفت و گوی زنده رادیویی برنامه البرز من سلام پیرامون موضوعات و مطالبات مردمی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت، افزود: امسال نیز به یمن هفته دولت هزار و ۱۷۴ پروژه با اعتباری حدود ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان با اشتغال برای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. وی ادامه داد: شهرستان چهارباغ اولین مقصد سفرهای این مناسب است که در مجموع ۱۴۳ پروژه با اعتباری بیش از ۴۸۳ میلیارد تومان و اشتغال برای ۲۶۳ نفر، افتتاح می‌شود. عبداللهی گفت: در سال ۱۴۰۳ بلحاظ تعداد پروژه های هفته دولت در رتبه اول کشور در مقایسه با سایر استان ها قرار داریم.وی در پاسخ به سوال مطرح شده در خصوص ناترازی های توزیع برق، افزود: ضمن عذرخواهی از مردم شریف استان، این ناترازی ها به دلیل افزایش مصرف برق بواسطه گرمای بی سابقه در سراسر کشور وجود داشته و نهایت تلاش های ملی و استانی برای جبران کمبودها و مدیریت مصرف معطوف شد. وی افزود: در راستای ارتقا زیرساخت های توزیع برق استان، اقدامات بزرگی محقق شده که بهره برداری کامل از اولین پست ۴۰۰ کیلوولت استان در باغستان از جمله این دستاوردها است.استاندار البرز گفت: بر این اساس در آینده نزدیک پست ۴۰۰ کیلوولت کمالشهر تکمیل و بهره برداری می شود. وی افزود: ۴ پست ۴۰۰ کیلوولت در باغستان، کمالشهر، نظرآباد و اشتهارد پیش بینی شده که ساخت این امکان در نظرآباد و اشتهارد نیز در دستور کار قرار گرفته است.عبداللهی افزود: پست برق وظیفه سنگین تنظیم توزیع برق را در استان دارد که با افزایش این امکان بسیاری از ناترازی ها رفع و مدیریت می شود. وی با اشاره به تکمیل پروژه تصفیه خانه کرج و افزایش مخازن آب، افزود: در تعاقب این امر برای نخستین بار آب سد کرج به فردیس و گرمدره رسید.استاندار البرز گفت: این اقدام وضعیت البرز را در تامین آب بویژه در فصول گرم سال بهبود بخشید.
وی با اشاره به ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز در استان، افزود: در فضای مجازی تحرکات بسیاری با هدف افغان هراسی شکل گرفته و موجبات نگرانی مردم را فراهم کرده است در صورتی که در واقعیت چنین موضوعاتی مطرح نیست.وی ادامه داد: براساس سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور ساماندهی اتباع خارجی بر مبنای قانون در دستور کار قرار دارد چراکه حضور اتباع خارجی باید در چارچوب قوانین صورت پذیرد. عبداللهی گفت: وزارت کشور سازمان اتباع خارجی را تاسیس کرد و این سازمان در استان البرز عملکرد بسیار خوبی را رقم زده و برای تسریع و سهولت در این امر اردوگاه و مرکز ساماندهی و طرد اتباع را راه اندازی کرده است.وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰ هزار تبعه افغان غیرمجاز در استان البرز شناسایی شده و رد مرز و طرد شده اند.عبداللهی گفت: مردم اطمینان داشته باشند که تسلط کامل بر سکونت اتباع خارجی در استان داریم.وی با اشاره به تغییر کاربری زندان رجایی شهر گفت: تمامی اقدامات لازم در استان صورت گرفته و در انتظار اجرای طرح های مصوب از سوی قوه قضاییه و سازمان زندان های کشور هستیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود