6 شهریور 1403
شماره خبر: 309542

البرز با ۱۱۷۴ پروژه به استقبال هفته دولت می رود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز از افتتاح هزار و ۱۷۴ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری حدود ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر خبر داد.
مجتبی عبداللهی ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: امسال نیز همزمان با هفته دولت از ۲ تا ۸ شهریورماه، در تمامی شهرستان‌های استان پروژه‌های اثرگذاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که در راستای مطالبات و نیازهای مردم و رشد و شکوفایی سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف جهش تولید با مشارکت مردم، برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: بر این اساس هزار و ۵۸ پروژه در بخش دولتی با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان و در بخش خصوصی ۱۱۶ پروژه با بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در ۷ شهرستان استان افتتاح می‌شود. عبداللهی گفت: از این تعداد در بخش دولتی ۳۳۶ پروژه برای شهرستان کرج، ۲۵۵ پروژه شهرستان ساوجبلاغ، ۸۶ پروژه شهرستان نظرآباد، ۱۴۲ پروژه شهرستان فردیس، ۷۶ پروژه شهرستان طالقان، ۴۱ پروژه شهرستان اشتهارد و ۱۲۲ پروژه به شهرستان چهارباغ تعلق دارد. استاندار البرز افزود: همچنین ۱۱۶ پروژه در بخش خصوصی در ۷ شهرستان استان با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. وی گفت: ۲۰ پروژه در شهرستان کرج با اشتغال ۹۴ نفر، ۱۹ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با اشتغال ۶۴۹ نفر، ۱۹ پروژه در شهرستان نظرآباد با اشتغال ۲۸۴ نفر، ۸ پروژه در شهرستان فردیس با اشتغال ۱۰۴ نفر، ۲۰ پروژه در شهرستان اشتهارد با اشتغال ۷۴۷ نفر، ۲۱ پروژه در شهرستان چهارباغ با اشتغال ۲۶۳ نفر و طالقان ۹ پروژه با اشتغال ۴۲ نفر افتتاح می‌شود.
وی گفت: امید است با دستاوردهایی که در سایه وفاق و انسجام و همدلی مجموعه استان با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در راستای شعار سال و همچنین کسب رضایتمندی مردم رقم خورده، استان البرز را بیش از پیش به سمت پیشرفت، توسعه‌ و شکوفایی سوق دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود