29 آذر 1390
شماره خبر: 3099

مدیرکل سیاسی استانداری البرز خبر داد:راه‌اندازی کمیته‌های بصیرت و بانوان در ستاد انتخابات البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیرکل سیاسی استانداری البرز از راه‌اندازی دو کمیته دیگر تحت عنوان‌های کمیته بصیرت و همچنین بانوان در ستاد انتخابات استانداری البرز خبر داد.
علی اکبر زارع‌نژاد اظهار داشت: روند اجرایی انتخابات بر اساس قانون بر عهده وزارت کشور و به طبع آن ستاد‌های انتخاباتی در استانداری‌ها است.
وی تصریح کرد: در کنار اقدامات لازم برای برگزاری صحیح و قانون‌مند انتخابات، وظایف مهم‌تری از جمله ایجاد شرایط سالم،‌ رقابتی و حداکثری در انتخابات بر عهده ستادهای اجرایی در استانداری‌ها قرار دارد.
این مسئول ادامه داد: بنابراین پس از برگزاری جلسات اولیه ستاد انتخابات در استان البرز، تشکیل دو کمیته دیگر از سوی اعضا مطرح و با جمع‌بندی نظرات بالاخره استاندار البرز با تشکیل کمیته‌های بصیرت و بانوان موافقت کرد.
زارع‌نژاد با تاکید بر اینکه حضور تک تک مردم ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: شرایط داخلی و خارجی کشور به صورتی است که حضور گسترده مردم در انتخابات آتی بسیاری از تهدیدهای دشمنان خارجی و بدخواهان را خنثی خواهد کرد.
وی ادامه داد: به همین دلیل یکی از مهمترین وظائف کمیته بصیرت، ایجاد شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و آگاه کردن جامعه از حساسیت این امر است.

* نقش بانوان در برگزاری سالم و رقابتی انتخابات انکار ناپذیر است
مدیر کل سیاسی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نقش بانوان در برگزاری سالم و رقابتی انتخابات انکار ناپذیر است، گفت: به همین دلیل کمیته تخصصی و ویژه بانوان در ستاد انتخابات استان البرز راه‌اندازی شده است.
زارع‌نژاد با اشاره به آمار بانوان نخبه و همچنین دختران و زنان دانشجو در کشور ابراز داشت: اگر به وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و وقوع فتنه بزرگ در کشور با دقت نگاه کنیم و همچنین حضور موثر بانوان مسلمان در یوم‌الله نهم دی، در می‌یابیم که بانوان ایرانی در فرونشاندن فتنه و حماسه نهم دی نقش تاثیرگذاری داشتند.
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل برای افزایش آگاهی و بصیرت جامعه نیازمند همراهی با بانوان که حدود 50 درصد جامعه ایرانی را تشکیل می‌دهند هستیم.زارع‌نژاد در پایان اظهار امیدواری کرد: کمیته بانوان ستاد انتخابات استانداری البرز در برگزاری هرچه باشکوه‌تر نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موثر باشد.



منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود