27 شهریور 1403
شماره خبر: 310584

مراسم رژه نیروهای مسلح فرصتی است تا اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



جلسه هماهنگی مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در البرز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز برگزار شد.
طی جلسه‌ای در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد مرتضی ولی‌پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به خطبه ۵٣ از نهج البلاغه اظهار داشت: سربازان، به اذن خداوند، دژ مردم، زينت زمامداران، مايه عزّت دين و امنيّت‌اند و كار شهروندان، جز به آنان استوار نمى‌شود. لذا این مراسم و نقش آن در نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح لازم و ضروری‌ست.
وی افزود: موضوعات مختلفی برای برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های هرچه بهتر این مراسم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. و نیازمند همکاری عوامل اجرایی در استان است.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: ،مقرر شد که هماهنگی‌های لازم با رسانه‌ها جهت پوشش خبری مناسب این مراسم انجام شود. ولی‌پوری بیان کرد: مراسم رژه نیروهای مسلح هر ساله با حضور مسئولین ارشد استان برگزار می‌شود و به مناسبت‌های مختلفی همچون هفته دفاع مقدس یا روز ارتش انجام می‌گیرد. این مراسم فرصتی است تا اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شود و همچنین از تلاش‌ها و فداکاری‌های آنان تقدیر به عمل آید.در پایان جلسه، تصمیمات لازم برای اجرای هرچه بهتر مراسم رژه نیروهای مسلح اتخاذ گردید و مسئولین مربوطه موظف به پیگیری و اجرای مصوبات شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود