16 مهر 1403
شماره خبر: 311763

بیانات رهبری رزمایش اقتدار در برابر نظام سلطه بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



علی حدادی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با پایگاه خبری «نمایندگان»، گفت: بخشی از رزمایش اقتدار و قدرت نرم جمهوری اسلامی، با حضور ولی امر مسلمین، پیام‌های مهمی برای جهان داشت که به خوبی انعکاس پیدا کرد.
وی افزود: کشورهای اسلامی باید در مسیر اتحاد و انسجام گام بردارند، چرا که این وحدت یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه جهانی است؛ اگر این انسجام وجود داشته باشد، قطعاً می‌توانند در مقابل نظام سلطه و رژیم غاصب تأثیرگذار باشند. حدادی ادامه داد: حضرت آقا بر دفاع از حریم مسلمین تأکید کردند؛ هر کشوری که مورد تجاوز قرار گیرد، حق قانونی و شرعی دارد که از خود دفاع کند و سایر کشورهای اسلامی نیز باید در این راستا کمک کنند و در ارتباط با عملیات وعده صادق ۲، ایشان فرمودند که حق قانونی ما بوده و اگر لازم باشد، محکم‌تر از این نیز عمل خواهد شد لذا این سخنان یک هشدار جدی به رژیم غاصب صهیونیستی و طراحانی است که معمولاً از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی حمایت می‌شوند.
وی همچنین تصریح کرد: تجمعات عظیم مردم، به ویژه بیش از دو میلیون نفر در تهران و در نماز جمعه‌های سایر شهرها، پیام مهمی را به همراه داشت و آن انسجام و وحدت در داخل کشور و ایستادگی یکپارچه در برابر نظام سلطه بود که این نشان می‌دهد که ما تسلیم نخواهیم شد و پیام شهدا، از جمله شهید اسماعیل حنیه و شهید سیدحسن نصرالله، به روشنی این حقیقت را می‌رساند که این پرچم به زمین نخواهد افتاد. پرچم جبهه مقاومت و محور مقاومت، پرچم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود