30 آذر 1390
شماره خبر: 3122

دشمن به دنبال سوء استفاده از فتنه گذشته در انتخابات مجلس است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دشمن به دنبال سوء استفاده از فتنه گذشته در انتخابات مجلس است

مسوول كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان كرج گفت: دشمن همچنان به دنبال سوء استفاده از فتنه سال 88 در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی است.
' محمد هادی اسلاملو ' در جلسه كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان كرج افزود: فعالیت های دشمنان و حساسیت های ایجاد شده ، وظیفه این كمیته را در آگاهی رسانی عمومی بسیار خطیر كرده است. وی اضافه كرد: اطلاع رسانی به موقع و صحیح از عملكرد نظام اسلامی و دولت خدمتگزار مردم را با خدمات بیشمار انقلاب آشناتر خواهد كرد. اسلاملو تاكید كرد: حضور حداكثری مردم همیشه در صحنه پای صندوق های رای برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و صیانت از آرای آنان هدف مسوولان اجرایی است.
در ادامه جلسه هریك از اعضای كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان كرج نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت اطلاع رسانی صحیح و به موقع ارایه كردند.رعایت قانون تبلیغات توسط كاندیداهای انتخاباتی ، استفاده صحیح كاندیداها از نشریات و رسانه های دارای مجوز قانونی ، تشكیل اتاق خبر ویژه اطلاع رسانی انتخابات در فرمانداری ویژه كرج و رصد كردن اخبار انتخاباتی در رسانه ها و جراید ، بخشی از مصوبات این جلسه بود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود