4 دی 1390
شماره خبر: 3255

بخشداری بخش بالا طالقان استان البرز آغاز به کار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بخشداری بخش بالا طالقان استان البرز آغاز به کار کرد

سپیدار آنلاین: بخشداری بخش بالاطالقان شهرستان طالقان در استان البرز امروز با حضور ناصر رجبی معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز و همچنین زارعی نژاد مدیرکل سیاسی انتخابات استان البرز فعالیت خود را آغاز کرد.
ناصر رجبی در مراسم آغاز به کار بخشداری بالا طالقان گفت: با شروع کار این بخشداری، مردم شریف بخش بالا طالقان خدمتی جدید از دولت خدمتگزار را تجربه خواهند نمود. وی گفت: تاسیس بخشداری بالا طالقان برای این بخش نقطه عطفی در تاریخ آن به شمار می رود. رجبی اظهار داشت" دولت با استقرار بخشداری بخش بالا طالقان توان ارائه خدمت خود را دو چندان کرده است. معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در ادامه با اشاره به سالروز حماسه نهم دی 88 گفت: این روز به عنوان روز تجدید میثاق امت مسلمان با ولایت فقیه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده است. وی افزود: روز نهم دی ماه روزی است که دست خداوند از آستین ملت در دفاع از ولایت بیرون آمد. رجبی با اشاره به اینکه دو عنصر ایمان دینی مردم و حضور گسترده و با بصیرت مردم در نهم دی 88 موجب تجلی هویت انقلاب اسلامی گردید اظهار داشت: ملت مسلمان ایران همواره با اتکا بر این دو عنصر و همچنین پیروی از ولایت فقیه خود دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس کرده اند. وی فریاد حق طلبی مردم مومن بحرین و عربستان و بیداری اسلامی و انسانی کنونی در جهان را برگرفته از فرهنگ عاشورایی ملت مسلمان ایران دانست و گفت: ایران اسلامی امروز به عنوان یک الگوی تمام عیار برای کشورهای ظلم ستیز جهان محسوب می شود. معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز افزود: خداوند هر لحظه با امدادهای غیبی خود ملت ایران را یاری می کند. وی گفت: شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط دانشمندان ایرانی نشانه دیگری از توجه خاص خداوند به ملت ایران است. رجبی با اشاره به حادثه طبس در دهه شصت گفت: شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا یادآور حادثه صحرای طبس و گرفتار شدن هواپیماهای آمریکا در طوفان شن است. معاون سیاسی استانداری البرز ادامه داد: دولت آمریکا با ترفندهای مختلف همچون تهدید و التماس به دنبال باز گرداندن این هواپیمای جاسوسی است.
در ادامه این مراسم ابوالقاسم مهری فرماندار طالقان نیز با اشاره اینکه با تاسیس بخش بالا طالقان فرصت جدید خدمتگزاری برای دولت خدمتگزار به و جود آمده است گفت: همه ی مسئولین باید قدر این فرصت ها را به خوبی بدانند چرا که با خدمتگزاری به مردم مومن و ولایتمدار طالقان خواهند توانست ره توشه ای برای آخرت خود فراهم نمایند. وی گفت: با تاسیس این بخش بارقه هایی از امید در دل مردم بخش بالا طالقان زنده شده است و همین امر موجب افزایش مهاجرت معکوس به شهرستان طالقان خواهد شد. مهری ادامه داد: در تلاش هستیم با فراهم آوردن امکانات آموزشی ، بهداشتی ، فرهنگس و غیره شرایط زنگی در این شهرستان را تسهیل نماییم. فرماندار طالقان همچنین با اشاره انتخابات مجلس نهم گفت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در این شهرستان اندیشیده شده است. وی گفت: امسال برای اولین بار با ارتقاء طالقان از بخش به شهرستان ، طالقان دارای دو ستاد برگزاری انتخابات مستقل خواهد بود.در این
آیین نظام الله فرامرزی به عنوان سرپرست بخشداری بالا طالقان معرفی شد. وی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری طالقان می باشد که با حفظ سمت مسئولیت سرپرستی بخشداری بالا طالقان را عهده دار شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود