7 دی 1390
شماره خبر: 3396

ثبت نام امام جمعه کرج از حوزه تهران

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ثبت نام امام جمعه کرج از حوزه تهران

حجت الاسلام محسن کازرونی امام جمعه کرج و عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
وی پس از ثبت نام گفت: برای حضور در انتخابات از حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات و اسلامشهر آمده و قرار است از سوی جامعتین به عنوان کاندیدا معرفی شود. صبح امروز ۷ دی ماه همزمان با سراسر کشور کار ثبت نام از داوطلبان کاندیداتور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران آغاز شد. گفتنی است این مرحله از فرآیند انتخابات از ۳ دی ماه با دستور وزیر کشور آغاز و تا ۹ دی ماه ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است ظرف ۴ روز گذشته در حوزه انتخابیه تهران ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجموع ۲۵۰ نفر با مراجعه به ستاد انتخابات وزارت کشور و همچنین فرمانداری تهران ثبت نام خود را قطعی کرده اند.
حجت الاسلام محسن کازرونی امام جمعه کرج و عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. وی در ابتدای حضور خود در فرمانداری تهران و ستاد ثبت نام، طی گفتگویی تصریح کرد که برای حضور در انتخابات از حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات و اسلامشهر آمده و قرار است از سوی جامعتین به عنوان کاندیدا معرفی شود. وی پس از ثبت نام در محل فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با درخواست جامعه روحانیت مبارز به عرصه انتخابات وارد شده ام تصریح کرد: من برای این وارد شدم که خدایی نکرده در ارائه لیست با مشکلی روبرو نشوند و اگر افراد دیگری در بین اصولگرایان برای انتخابات وجود داشته باشند من در انتخابات شرکت نمی کنم.



منبع: البرز نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود