7 دی 1390
شماره خبر: 3401

وزیر کشور از حوزه انتخابیه کرج بازدید کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

وزیر کشور از حوزه انتخابیه کرج بازدید کرد

سپیدار آنلاین: وزیر محترم کشور ضمن بازدید از ثبت نام یک هزار و 893 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا ظهر پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی خبر داد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان کرج، مصطفی نجار با بیان این مطلب در بازدید از حوزه انتخابیه کرج اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 778 نفر مرد و 115 نفر زن هستند.
وی افزود: میزان تحصیلات یک هزار و 249 نفر از داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فوق لیسانس است. این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین فراوانی از نظر میانگین سنی، 41 تا 45 سال است، خاطر نشان کرد: 443 نفر از این افراد را 41 تا 45 سال و 8 نفر از داوطلبان را 71 تا 75 سال تشکیل می دهد. وزیر کشور بیشترین ثبت نام شدگان را مربوط به استان تهران اعلام کرد و گفت: بیشترین تعداد ثبت نام شدگان مربوط به استان تهران با 355 نفر و کمترین مربوط به قم با 12 نفر می باشد.
تاکنون 30 نفر در البرز ثبت نام کرده اند
وی در ادامه سخنان خود از ثبت نام 30 نفر از داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز تا ظهر امروز خبر داد و تصریح کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته روند ثبت نام داوطلبان نمایندگی مطلوب است که امید می رود با تداوم این روند و خودداری از ثبت نام در آخرین روز شاهد شور و نشاط مناسب انتخاباتی در کشور باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود