11 دی 1390
شماره خبر: 3504

هر که مقابل ولایت بایستد زمین می خورد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

هر که مقابل ولایت بایستد زمین می خورد

سپیدار آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه باید مراقب رخ داد فتنه هایی در آینده باشیم، فتنه 88 را ضربه به پیکره نظام سیاسی ایران و باز داشتن از اوج گیری و پیشرفت عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، سر لشکر سید یحیی رحیم صفوی در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی و میثاق با ولایت فقیه که در مسجد جامع کرج برگزار شد، اظهار داشت: باید ریشه فتنه 88 شناسایی و همچنین با فتنه 18 تیر سال 78 مقایسه شود که این رخ دادها برای جوانان و انسان های با بصیرت و هوشمند یک تجربه بزرگ است تا فتنه های دیگر را در آینده پیش بینی و پیشگیری کنند.
فرمانده سابق سپاه پاسداران گفت: مردم کشور ما هنوز مشکلات فراوانی دارند که اگر این مشکلات بر طرف شود پیوستگی مردم با حکومت همانند کوهی خواهد شد که دشمن قادر به مقابله با آن نخواهد بود.
سرلشکر رحیم صفوی افزود: در فتنه 88 برخی از نخبگان و خواص و همچنین عده ای از مردم دچار حیرت و تردید بودند و نمی دانستند که حق به جانب چه کسی است ولی رهبر معظم انقلاب اسلامی با صبر و حوصله مردم را از عمق فتنه آگاه و هوشیار کردند.
قوانین جزایی محکمی برای شورشگران علیه حکومت وجود دارد
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: افرادی که علیه حکومت شورش می کنند قوانین جزایی محکمی برای محاکمه آنها وجود دارد. وی در خصوص دستاوردهای حماسه 9 دی اضافه کرد: حماسه 9 دی اقتدار و سر بلندی نظام را نشان داد که پایه های آن بر دوش مردم با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است. فرمانده سابق سپاه پاسداران ابراز داشت: فتنه سال 88 یک کودتای نرم تحت حمایت مستقیم غربی ها یود که با بکارگیری تمام ظرفیت های داخلی و خارجی اداره می شد.
افرادی که مقابل ولایت بایستند بر زمین خواهند افتاد
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تهاجم فرهنگی یک حقیقتی است که باید خود را برای این حقیقت آماده کنیم و افرادی که در مقابل ولایت فقیه بیاستند بر زمین خواهند افتاد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود