28 دی 1390
شماره خبر: 4206

از هر گونه ایجاد تشویش بين مردم بايد خودداري كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

از هر گونه ایجاد تشویش بين مردم بايد خودداري كرد

سپیدار آنلاین: معاون سياسي و امنيتي استاندار البرز گفت:‌با توجه به فرارسيدن انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي وحساسيت اين دوره از انتخابات بايد از هرنوع ايجاد تشويش بين مردم خودداري كرد .
به نقل از روابط عمومی استانداری البرز, 'ناصر رجبي' در دومين جلسه هم انديشي ستاد انتخابات استان البرز افزود: براين اساس بايد مسوولان با عملكرد مثبت بيش از پيش خود سبب رضايت مندي مردم شوند . وي ادامه داد:‌ انتخابات آزمونی دیگر برای ملت قهرمان ایران است که به دشمنان ثابت کند همواره حامی و پشتیبان نظام و ولایت فقیه خواهند بود.
معاون سياسي و امنيتي استاندار در دومين هم انديشي ستاد انتخابات استان البرز با اشاره راهكارهاي موثر جهت مشاركت حداكثري مردم در انتخابات گفت : رعايت اصل بي طرفي از سوي مسئولين اجرايي و نظارتي در قبال نامزدهاي انتخاباتي و گروه هاي سياسي ، جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي از امكانات دولتي در ايام انتخابات ، نظارت بر رعايت اصول اخلاقي و قانوني ، پرهيز از ايجاد هر گونه تنش سياسي در حوزه انتخابيه ، افزايش ضريب امنيتي حوزه انتخابيه در ايام انتخابات و تعامل و همكاري قانوني و مدبرانه مجريان و ناظران انتخابات از جمله راهكارهاي موثر جهت مشاركت حداكثري مردم در انتخابات است. رجبي اضافه كرد : اخلاقی و قانونی بودن انتخابات، شفاف سازی و مشارکت فعال و عمومی تمامی احزاب قانونی کشور و گروههای مرجع و پرهیز از افراطی گری از جمله این راهکارهاست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود