5 بهمن 1390
شماره خبر: 4388

ایجاد 250 شعبه اخذ رای در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ایجاد 250 شعبه اخذ رای در ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: 250 شعبه رای در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان آرای مردم را در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی جمع‌آوری می‌کنند.
علی حدادی اظهار کرد: شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با 500 هزار نفر جمعیت در استان البرز به عنوان یکی از حوز‌ه‌های اصلی این استان یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. وی گفت: 133 شعبه از این تعداد در ساوجبلاغ، 82 شعبه در نظرآباد و مابقی در شهرستان طالقان قرار دارد. حدادی افزود: 5 هزار و 500 نفر در این حوزه انتخابیه کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند. وی ادامه داد: از 25 مرحله فرآیند برگزاری انتخابات 24 فرآیند به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود. حدادی بیان کرد: زیرساخت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و ارتباطی برای انجام این کار فراهم شده است. فرماندار ساوجبلاغ گفت: برای این کار 500 دستگاه رایانه به همراه تجهیزات جانبی خریداری شده است. حدادی عنوان کرد: 63 نفر اعضای هیئت اجرایی از میان 210 نفر معتمد شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان برای 6 حوزه فرعی و یک حوزه اصلی انتخاب شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
وی گفت: همه کمیته‌های زیرمجموعه برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه فعال شده و فعالیت خود را بر اساس تقویم کاری پیش می‌برند. حدادی افزود: قانون دستگاه‌های اجرایی را به در اختیار گذاشتن تمام امکانات و نیروی انسانی برای انجام انتخابات موظف کرده است. فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: این قانون به همه دستگاه‌های اجرایی این حوزه انتخابیه ابلاغ شده است. وی اظهار کرد: با ادارات و دستگاه‌های دولتی که از امکانات دولت برای تبلیغ له یا علیه داوطلبان نمایندگی بهره ببرند، برخورد می‌شود. فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: انتخابات نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری سالم و پرشور آن همراه با حضور حداکثری مردم خواسته اصلی همه برگزارکنندگان است. در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 18 نفر درحوزه انتخابیه ساوجبلاغ داوطلب نمایندگی هستند.انتخابات نهمین دوره مجلس شواری اسلامی 12 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود