7 اسفند 1390
شماره خبر: 5218

مسوولان غرب استان البرز مردم را به حضور گسترده در انتخابات فراخواندند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مسوولان غرب استان البرز مردم را به حضور گسترده در انتخابات فراخواندند

مسوولان و ائمه جمعه سه شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان مردم را به حضور گسترده و پرشور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرا خواندند.
فرماندار ساوجبلاغ گفت : انتخابات نماد مردم سالاری دینی در حكومت اسلامی است و ملت ایران در 33سال گذشته همواره در همایش های سیاسی وانتخاباتی حضور وحدت بخش و آگاهانه خود را به نمایش گذاشته اند. 'علی حدادی ' افزود: مردم به حساسیت و نقش انتخابات در كشور آگاه هستند و با همین دلیل در سالهای گذشته حماسه آفرینی
كرده اند. فرماندار ساوجبلاغ گفت : در طول این سالها مردم با بصیرت و هوشیاری نقشه های دشمنان اسلام را نقش برآب كرده اند. وی بیان داشت: امكانات و زیرساخت های انتخاباتی درحوزه انتخابیه ساوجبلاغ همچون سایر مناطق ایران اسلامی برای برپایی انتخاباتی پرشور آماده است.
امام جمعه ساوجبلاغ حضور در انتخابات را وظیفه دینی ،شرعی و ملی ذكر كرد و افزود: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مردم ضمن حضور پرشور درانتخابات ،افراد اصلح را برای نمایندگی مجلس انتخاب كنند. حجت الاسلام 'محمدتقی ناطقی ' افزود: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال به یادماندنی آفریدند و به طور قطع درانتخابات مجلس نهم حماسه دیگری خلق خواهند كرد. وی گفت : مردم دراین انتخابات شور، شعور، آگاهی و بصیرت و وحدت دینی و ملی را به نمایش می گذارند.
رییس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان اظهار داشت: به رغم تلاشهای دشمنان اسلام مردم ایران در 33 سال گذشته با حضور درانتخابات مختلف حماسه خلق كرده اند. 'ابوالقاسم پالیزگیر' افزود: یكی از اهداف تبلیغات زودهنگام تحریم نفتی ایران توسط اتحادیه اروپا دلسرد كردن مردم از انتخابات مجلس نهم بود اما ملت هوشیار ایران این ترفند دشمنان را خنثی می كند.
رییس كمیته بصیرت افزایی انتخابات شهرستانهای ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان با بیان اینكه انقلاب اسلامی با مجاهدتهای امام خمینی (ره) و با خواست و اراده مردمی به پیروزی رسید ، گفت : مردم در تمام عرصه از دستاوردهای این انقلاب دفاع می كنند. حجت الاسلام 'ثابت حاتمی ' افزود: پس از شكل گیری نظام اسلامی در ایران، انتخابات محوری ترین ركن برای سپردن سرنوشت مردم به دست خود آنان بوده است.
امام جمعه نظرآباد اظهار داشت: عمل كردن به رهنمودهای رهبری و حضور حداكثری مردم درپای صندوق های اخذ رای مهمترین اصل در شرایط كنونی و آینده كشور است. حجت الاسلام 'علی اكبروثوقی ' افزود: مردم باید افرادی كه ولایتمدار و لایق تر باشند به مجلس شورای اسلامی بفرستند.
فرماندار نظرآباد، روز برگزاری انتخابات مجلس را روز حماسه آفرینی دانست و گفت: مردم دراین روز توطئه های تبلیغاتی دشمنان كه از ماهها قبل طراحی و اجرا شده، بی اثر خواهندكرد. سید'ابراهیم كساییان' افزود: دراین روز مردم برگ زرینی بر افتخارات خود می افزایند و دشمنان را ناامید می كنند.
'ابوالقاسم مهری' فرماندار طالقان گفت: پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های علمی طی 33 سال گذشته برای جهانیان حیرت آور است. وی بیان داشت: این موفقیت ها در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و جانفشانی های شهدای والامقام و حضور پرشور مردم در صحنه ها حاصل شده است. مهری گفت: اینك در میدان دیگر وقت آن است كه مردم باردیگر با حضور پرشور خود بستر را برای دستیابی قله های بزرگ علمی و دینی در كشور فراهم كنند.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفندماه جاری برگزار می شود.
سه شهرستان طالقان ،ساوجبلاغ و نظرآباد دارای یك كرسی مشترك نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود