10 اسفند 1390
شماره خبر: 5325

برگزاری انتخابات آزمایشی در شهرستان طالقان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری انتخابات آزمایشی در شهرستان طالقان

فرماندار طالقان گفت: با هدف حل اشکالات و نواقص احتمالی یک دوره انتخابات آزمایشی در حوزه انتخابیه طالقان برگزار شد.
ابوالقاسم مهری اظهار داشت: در زمان برگزاری انتخابات فرصت آزمون و خطا نداریم و به همین دلیل باید تمام مراحل بر اساس برنامه‌ریزی قبلی و به صورت دقیق و قانونی انجام شود.
وی تصریح کرد: به همین دلیل تاکنون چندین بار به صورت آزمایشی انتخاباتی توسط ستاد انتخابات در شهرستان طالقان به منظور آگاهی از اشکالات و نواقص احتمالی برگزار شده است که آخرین مرحله آن عصر روز سه‌شنبه انجام شد.
* ستاد انتخابات طالقان آماده برگزاری انتخابات است
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان طالقان افزود: با انجام این مرحله آمادگی نهادهای اجرایی و نظارتی در حوزه انتخابیه طالقان محک زده شد و خوشبختانه ما آمادگی کاملی برای برگزاری سالم، پرشور و قانونی انتخابات داریم. مهری خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگی و تعامل خوبی میان نهادهای نظارتی و اجرایی در این حوزه انتخابیه وجود دارد و تلاش می‌کنیم آمادگی خود را افزایش دهیم. وی تاکید کرد: در این حوزه نقش رسانه‌ها بسیار حائز اهمیت است و از رسانه‌ها انتظار داریم تا ستاد انتخابات در طالقان را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات یاری کنند.
* تبلیغات کاندیداها در طالقان مطلوب است
فرماندار طالقان در پاسخ به پرسشی درباره نحوه تبلیغات نامزدها طی روزهای اخیر گفت: ما یک ملاک داریم و آن هم قانون است و به کاندیداها تاکید کردیم که در این چارچوب می‌توانند فعالیت کنند. مهری افزود: خوشبختانه تخلف گسترده‌ای در طالقان مشاهده نشده و اکثر فعالیت‌های تبلیغاتی بر اساس موازین و اصول قانونی بوده است. وی تاکید کرد: با توجه به آمادگی ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و همچنین نشاطی که در شهرستان طالقان وجود دارد، امیدوار به برگزاری انتخاباتی رقابتی و با حضور حداکثری مردم هستیم. مهری در پایان اظهار امیدواری کرد: در چند روز باقی مانده تا دوازدهم اسفند ماه، کاندیداها، ستادهای انتخاباتی، هواداران آنها و بالاخره رسانه‌ها شرایط حساس کشور را درک کرده و از انجام رفتارهای تخریبی و مخل امنیت بپرهیزند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود