21 اسفند 1390
شماره خبر: 5710

قدرت های زورگو از عدالت، آزادی و محبت فاصله می‌گیرند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

قدرت های زورگو از عدالت، آزادی و محبت فاصله می‌گیرند

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه تلاش پیامبران و ائمه اطهار (ع) تحقق عدالت و رسیدن انسان‌ها به آزادی است، گفت: قدرت‌های زورگو امروز در مسیر دوری از عدالت، آزادی و محبت فاصله می‌گیرند.
محمود احمدی‌نژاد در ادامه چهارمین سفر استانی هیئت دولت در طالقان حضور یافت و در جمع هزاران نفری مردم این شهرستان اظهار داشت: یک جامعه برای رسیدن به سعادت آسمانی نیازمند عدالت است. وی تاکید کرد: عدالت یعنی آزادی، عشق،‌ محبت و مهربانی و برای رسیدن به عدالت باید همه با هم تلاش کنیم. رئیس شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: اگر در جامعه‌ای عدالت نباشد به طور قطع آن جامعه به سعادت و توسعه دست نیافته و به طور کلی انسان‌ها طمع انسان بودن را نمی‌چشند. احمدی‌نژاد در ادامه به تشریح واژه آزادی پرداخت و گفت: آزادی و انتخاب آزادانه از اصول اصلی انسانیت است و حتی ایمان و توحید اگر از روی آزادی و اختیار نباشد، ارزش واقعی خود را نخواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه تلاش پیامبران و ائمه اطهار (ع) تحقق عدات و رسیدن انسان‌ها به آزادی است، گفت: آزادی واقعی و راستین در سایه توحید و عبودیت خداوند محقق می‌شود.
رئیس جمهوری پس از عدالت و آزادی، دو عامل اصلی سعادت انسان‌ها را عشق و محبت برشمرد و افزود: انسان‌ها با عشق و محبت آفریده و مهربانی است که ارزش انسانیت را نمایان می‌کند. احمدی‌نژاد در ادامه به مشکلات جوامع بشری اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز جوامع بشری از عدالت،‌ آزادی، عشق و محبت فاصله گرفته و حاصل این امر جنگ و خونریزی است که از سوی قدرت‌های زورگو و استکباری انجام می‌شود. وی تاکید کرد: وقتی از این عوامل اصلی پیشرفت و سعادت انسان‌ها دور گشتیم، شاهد خفقان و بدبختی‌ ملت‌ها شدیم.
رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شهرستان طالقان اشاره کرد و گفت: این منطقه باید پیشرفت کرده و توسعه یابد که این مهم با تلاش همگانی به ویژه همت جوانان طالقانی محقق می‌شود. احمدی‌نژاد تاکید کرد: جوانان استان البرز و به ویژه جوانان طالقانی این توانایی را دارند که در راه ساخت ایران،‌ حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشند.
لازم به توضیح است، رئیس جمهوری پس از پایان سخنرانی در جمع مردم طالقان برای دیدار عمومی با مردم ساوجبلاغ به این شهرستان سفر کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود