22 اسفند 1390
شماره خبر: 5713

تحقق 76 درصدی مصوبات سفرهای قبلی دولت به البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تحقق 76 درصدی مصوبات سفرهای قبلی دولت به البرز

معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: از مجموع مصوبات سه سفر قبلی هیئت دولت به استان البرز، تاکنون 76 درصد از آنها اجرایی شده است.
چهارمین سفر رئیس جمهوری و هیئت همراه به استان البرز با تشریح دستاوردهای این سفر از سوی محمدرضا رحیمی به صورتی رسمی پایان یافت. وی در این نشست که با حضور خبرنگاران برگزار شد، به نحوه اجرای مصوبات سه سفر قبلی اشاره کرد و گفت: از مجموع 425 مصوبه سفرهای قبلی دولت در مجموع 324 مصوبه محقق شده و یا در دست اجرا است. این مسئول ادامه داد: این در حالی است که 101 مصوبه در دست پیگیری است و با این توضیح در مجموع 76 درصد مصوبات به صورت کامل محقق و اجرایی شده است.
رحیمی خاطرنشان کرد: بنابراین در جلسه هیئت دولت که لحظاتی قبل به پایان رسید، تاکید بر این شد که مصوباتی که تاکنون اجرایی نشده، در اولویت قرار گرفته و اعتبارات مالی لازم برای این مهم اختصاص یافته است. وی افزود: ایجاد ساختمان آموزشکده پسرانه شهید بهشتی کرج با تامین 20 هکتار زمین، ایجاد مرکز تجارت جهانی و ایجاد بانک‌ها و شرکت های اعتباری در منطقه ویژه اقتصادی پیام از جمله این مصوبات است که تلاش داریم در اولویت کاری استانداری قرار گرفته و اعتبارات مالی لازم نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است. معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد: احداث بیمارستان 200 تختخوابی آموزشی و درمانی کرج، بیمارستان 64 تختخوابی کمالشهر و شهر ابریشم، احداث بیمارستان 64 تختخوابی اعصاب و روان در استان و بیمارستان‌های شریف آباد، ساوجبلاغ و قرچک نیز از جمله مصوبات مربوط به حوزه درمان و بهداشت است که باید اجرای آن در سال 91 با جدیت پیگیری شود. این مقام مسئول در ادامه به مصوبات کارگروه اشتغال استان البرز اشاره کرد و گفت: در مجموع 10 محور اصلی برای رفع بیکاری و افزایش اشتغال در استان البرز در این کارگروه مورد تایید و تصویب قرار گرفت. به گفته وی، اختصاص اعتبارات مالی برای حمایت از طرح‌های زودبازده باقی مانده از سه سفر قبلی، تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی فعال و حمایت از طرح های تولیدی صادرات گرا در استان البرز از جمله برنامه های دولت برای حمایت از اشتغال است. رحیمی در پایان اعلام کرد: همچنین در کارگروه اشتغال استان البرز توسعه چهار شهرک صنعتی فعال و احداث یک شهرک صنعتی در دیگر در طالقان برای توسعه اشتغال در این استان و همچنین حمایت از فعالیت های تولیدی و تعاونی از دیگر مصوبات کارگروه فوق است.
لازم به توضیح است، متن کامل مصوبات چهارمین سفر هیئت دولت به استان البرز تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود