6 خرداد 1391
شماره خبر: 7355

پیشرفت 96 درصدی مصوبات سفر دوم دولت به ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیشرفت 96 درصدی مصوبات سفر دوم دولت به ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ گفت: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان پیشرفتی 96 درصدی داشته است.
علی حدادی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم انجام سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت وزیران به سراسر کشور بوده است. وی تصریح کرد: این سفرها دستاوردهای بسیاری برای مردم و دولت داشته و رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز انجام این برنامه را تایید فرموده‌اند.
همدلی مردم با دولت در پی انجام سفرهای استانی
این مسئول با اشاره به دستاوردهای مهم سفرهای استانی برای نظام و انقلاب گفت: یکی از مهم‌ترین نتایج مثبت اجرای این طرح، همدلی و وحدت مردم با مسئولان عالی‌رتبه دولت است. حدادی گفت: وقتی رئیس جمهور و وزرای کشور به دورترین نقاط ایران سفر و با مردم محروم همنشین می‌شوند، مردم رابطه مثبت و همدلی ویژه با مسئولان برگزار می‌کنند که بسیار ارزشمند است.
دولت به صورت مداوم مصوبات استانی را رصد می‌کند
وی با بیان اینکه در این سفرها طرح‌هایی برای رفع مشکلات مردم و کشور به تصویب هیئت وزیران می‌رسد، گفت: در ابتدا بدخواهان می‌گفتند که این مصوبات هیچ‌گاه اجرایی نخواهد شد، اما امروز شاهد هستیم که اکثر طرح‌های فوق با جدیت ویژه‌ای پیگیری و اجرا می‌شود. عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ گفت: دولت به صورت مداوم روند اجرای مصوبات استانی را رصد کرده و با مشاهده مشکل در کمترین زمان آن را رفع می‌کند. حدادی در پاسخ به این پرسش که مصوبات 3 دور سفر هیئت دولت به ساوجبلاغ در چه مرحله‌ای قرار داد، گفت: در مرحله نخست 74 طرح عمرانی برای رفع مشکلات این شهرستان به تصویب رسید که تمام آنها اجرایی شده است. وی افزود: برای اتمام این طرح‌ها تلاش ویژه‌ای از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت گرفت و به فضل الهی در زمان مناسبی اجرا شد. فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهوری به ساوجبلاغ نیز 30 طرح عمرانی به تصویب رسید که پیشرفت فیزیکی آنها بیش از 96 درصد است. حدادی گفت: بنابراین به زودی شاهد اتمام اجرای مصوبات این دور هم خواهیم بود که برای ساوجبلاغ و مردم منطقه دستاورد بسیار بزرگی محسوب می‌شود. وی در پایان به تلاش دستگاه‌های اجرایی ساوجبلاغ برای اجرایی کردن 71 طرح عمرانی مصوب دور سوم سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت به این شهرستان اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یافته و طی هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی روند پیشرفت هر یک از آنها به صورت لحظه به لحظه پیگیری می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود