23 فروردین 1391
شماره خبر: 6217

مدیریت شهری نیازمند تفکری نوین است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیریت شهری نیازمند تفکری نوین است

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج مدیریت شهری امروز را نیازمند تفکری نوین عنوان کرد که باید بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه شهردار ماهدشت اظهار داشت: این مدیریت باید به گونه ای باشد که بیانگر هویت و فرهنگ مردم برای میهمانان این استان و شهرستان باشد. وی افزود: برای تحقق این مهم باید با برنامه ریزی کارشناسانه نسبت به ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم اقدام کرد.
حرکت مدیریت شهری سنتی به سمت مدیریت نوین ضروری است
ایران نژاد با تاکید بر اینکه حرکت مدیریت شهری سنتی به سمت مدیریت نوین ضروری است، یادآور شد: توسعه شهرهای استان به ویژه شهرستان کرج و شهرهای تابعه آن نیازمند مدیریتی علمی و کارشناسی است که باید برای آن تدابیر لازم اتخاذ شود. وی عملکرد شهرداری های شهرستان طی سال 90 را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: مسئولان و مدیران شهرستان طی سال 90 با تلاش و همت خود سعی کردند عقب ماندگی های گذشته را جبران کنند. فرماندار کرج گفت: با پیگیری های صورت گرفته طی سال گذشته اعتبارات مناسبی برای شهرستان جذب شد که امید می رود در سال جدید نیز با اختصاص اعتبارات مناسب شاهد توسعه و آبادانی بیش از پیش شهرستان باشیم. وی عملکرد داود جعفری شهردار سابق شهر ماهدشت را مطوب ارزیابی کرد و افزود: با تلاش و همراهی شهردار سابق ماهدشت اقدامات مناسب و مطلوبی در سطح شهر صورت گرفت که امید می رود با تداوم این روند از سوی شهردار جدید شاهد آبادانی بیش از پیش منطقه باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود