23 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6948

بدری ؛ از حضور فعال اداره کل روابط عمومی استانداری در نمایشگاه یكصدمین سفر رییس جمهوری قدر دانی کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بدری ؛ از حضور فعال اداره کل روابط عمومی استانداری در نمایشگاه یكصدمین سفر رییس جمهوری قدر دانی کرد

سپیدار آنلاین: مشاور استاندار و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی بر حضور فعال اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در امر برگزاری دستاورد دولت در آستانه یكصد سفر استانی رییس جمهوری قدردانی كرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری،' علیرضا بدری ' مشاور استاندار و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی روز جمعه در حاشیه بازدید از غرفه نمایشگاههای ملی یکصدمین سفر هیات دولت استان البرز در مشهد افزود: باعث خرسندی است که استان البرز با کمترین هزینه در کنار غرفه استان تهران بهترین غرفه را به نمایش گذاشته است.
وی گفت: باعث خرسندی است که اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری توانسته تمام دستاوردهای سفر هیات دولت را به استان البرز یک جا جمع آوری کرده و بهترین غرفه نمایشگاهی را ترتیب داده است. وی گفت: گسترش مهرورزی، عدالت محوری، رشد و تعالی كشور در تمامی زمینه ها و خدمت به مردم از اهداف دولت احمدی نژاد در سفراستانی به البرز است و انعكاس و تبیین دستاوردهای چهار گانه سفر، وظیفه همگانی است. بدری گفت: در این نمایشگاه ملی تنها نمایشگاهی که از یادمان سرداران شهید در سر در غرفه ها استفاده کرده استان البرز است

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود