8 تیر 1391
شماره خبر: 8384

در پی اقدام ضربتی فرمانداری کرج، قمیت مرغ در بازار تثبیت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

در پی اقدام ضربتی فرمانداری کرج، قمیت مرغ در بازار تثبیت شد

سپیدار آنلاین: با ورود عملیاتی فرماندار کزج قمیت مرغ در بازار عرضه مواد پروتئینی تثبیت شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب با تاکید بر اینکه فرماندار کرج به عنوان نماینده تام الاختیار استاندار البرز در ستاد تنظیم بازار به این مهم ورود کرده است، اظهار داشت: بر این اساس با تثبیت قمیت ها، قیمت مرغ به 4700 تومان رسیده است که باید از سوی مراکز عرضه مواد پروتئینی شهرستان مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: در حال حاضر میادین میوه و تره بار شهرداری و بازار عرضه محصولات پروتئینی نسبت به این مهم اقدام کرده و شهروندان می توانند مواد پروتئینی خود از جمله مرغ را از این مراکز تهیه کنند. این مسئول با تاکید بر اینکه این اقدام با همکاری و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و همچنین مجمع امور صنفی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: رعایت این مهم از سوی مراکز عرضه مواد پروتئینی شهرستان ضروری است در این راستا با مراکزی که نسبت به گران فروشی و کم فروشی اقدام کنند، برخورد قانونی می شود.
اکیپ های بازرسی و نظارت از روز شنبه فعال تر می شود
ایران نژاد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه برای نظارت دقیق بر این مهم اکیپ های بازرسی و نظارت از روز شنبه، 10 تیزماه سال جاری فعال تر می شود، تصریح کرد: در صورت هرگونه گران فروشی و یا کم فروشی با این مراکز برخورد قانونی صورت گرفته و نسبت به پلمپ و نصب پارجه گران فروشی در سر در مغازه ها اقدام می شود. وی گفت: مبارزه با گران فروشی و برخورد با عاملین این اقدام از جمله اقدامات مهم فرمانداری کرج در راستای صیانت از حقوق مردم است که به جد در دستور کار تمامی دستگاه های شهرستان قرار گرفته و اقدامات این مدیران از سوی این دستگاه حاکمیتی رصد خواهد شد. به گفته فرماندار کرج در صورت عدم تمکین مراکز عرضه و توزیع مواد پروتئینی برای کاهش قیمت مرغ علاوه بر معرفی به مراجع قضایی نسبت به لغو پروانه این واحدهای صنفی نیز اقدام می شود.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود