31 تیر 1391
شماره خبر: 9177

ماه مبارك رمضان سراسر خیر و بركت است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ماه مبارك رمضان سراسر خیر و بركت است

سپیدار آنلاین: امام جمعه موقت كرج با تبریك فرارسیدن ماه مبارك رمضان گفت: این ماه به عنوان ماه روزه و نزول قرآن ،سراسر برای بشریت مایه خیر و بركت است.
حجت الاسلام و المسلمین 'غلامرضا كریمی' در خطبه های این هفته نماز جمعه كرج اظهار داشت: همه ماهها متعلق به خداست اما ماه مبارك رمضان به خاطر شرافت آن ، ماه خدا نامیده شده است. وی با بیان اینكه در ماه مبارك رمضان شیاطین در غل و زنجیرند، افزود: در این ماه درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته است و ما باید سعی كنیم در ماه مبارك رمضان ،زبانمان را از گناه نگه داریم، غیبت نكنیم، دروغ نگوییم و تهمت نزنیم. وی تاكید كرد: ماباید اعمال خود را در این ماه مبارك الهی كنیم چرا كه ماه رمضان، ماه نیكو كردن اخلاق است. امام جمعه موقت كرج با تاكید بر اینكه ماه رمضان نه تنها ماه سختی نیست بلكه ماه راحتی است افزود: در این ماه انسان باید سعی كند مراقب اعمالش بویژه زبانش باشد. وی با تشریح برخی از احكام روزه بیان داشت: كسی كه توانایی گرفتن روزه را نداردو بیمار است نباید روزه بگیرد و بجای آن باید كفاره بپردازد. كریمی در ادامه با اشاره به جایگاه والای نماز جمعه، اظهار داشت: پیام مهم نماز جمعه تقواست و مشكلاتی كه در جامعه وجود دارد در اثر بی تقوایی است.
وی افزود: اگر در جامعه ای تقوا باشد در ادارات آن رشوه خواری و كم كاری وجود ندارد. امام جمعه موقت كرج در قسمتی دیگر از سخنان خود گفت: با توجه به اینكه وارد ماه مبارك رمضان شده ایم مسئولین سعی كنند به منظور كم شدن فشارهای اقتصادی بر مردم در بحث گرانی با جدیت وارد شوند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود