5 مرداد 1391
شماره خبر: 9405

دیدار چهره به چهره مدیران البرز با مردم برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دیدار چهره به چهره مدیران البرز با مردم برگزار شد

سپیدار آنلاین: همزمان با ماه مبارک رمضان،‌ استاندار و مدیران عالی‌رتبه استان البرز با بیش از 250 نفر از مردم ساکن این استان دیدار چهره به چهره انجام داده و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنها را صادر کردند.
عیسی فرهادی استاندار البرز با جمعی از مردم این استان دیدار مردمی داشتند که در محل استانداری برگزار و تا حدود ساعت 14 تداوم یافت. همچنین اکثر مدیران استانی از جمله معاونان استاندار، مدیران کل اداراتی چون بهزیستی،‌ گاز، شهرداری‌ها،‌ راه و شهرسازی مدیران عامل برخی از بانک‌ها در این جلسه حضور داشته و با مردم دیدار و گفت‌وگو کردند.
بر اساس گزارشی که محمود سوداگر سخنگوی استانداری البرز در اختیار خبرنگار فارس قرار داد، در این مراسم 148 نفر از مردم استان برای بیان مشکلات خود دعوت شده بودند که به کار تمام آنها رسیدگی و دستورات لازم برای رفع نیاز این افراد صادر شد. به گفته وی، همچنین تعدادی از مردم که از جلسه مطلع شده بودند به محل استانداری مراجعه و با دستور شخص استاندار بدون نوبت کار آنها نیز مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت. در مجموع حدود 250 نفر از مردم البرز امروز با زبان روزه توانستند با استاندار و مدیران استان خود دیدار و مشکلات خود را به صورت رودررو بیان کنند.
نقل حدیث از پیامبر (ص) در حاشیه دیدار عمومی استاندار
جلسه فوق حاشیه جالبی نیز داشت،‌ از جمله اینکه یکی از مراجعه کنندگان که پیرمردی حدود 70 ساله بود، پس از پایان جلسه با ذکر حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) مبنی بر اینکه "هر مسلمانی که گروهی از مسلمانان را خدمت کند، خداوند به تعداد آنها در بهشت به او خدمتکار می دهد." از مدیران البرزی تقدیر و در زمان خروج مصرع معروف "عبادت به جز خدمت خلق نیست" را زمزمه می‌کرد. لازم به توضیح است، امیر یزدی معاون منابع انسانی استانداری البرز نیز امروز در حاشیه دیدار عمومی مدیران استان البرز به صورت جداگانه دیدارهای رودرویی با مردم داشت که گفته می‌شود حدود 40 نفر از ساکنان این استان توانستند مشکلات استخدامی خود را با وی در میان بگذارند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود