14 مرداد 1391
شماره خبر: 9782

همه جنایت ها علیه مسلمانان برای مقابله با دین اسلام است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

همه جنایت ها علیه مسلمانان برای مقابله با دین اسلام است

سپیدار آنلاین: امام جمعه بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ گفت: همه جنایت هایی كه در مناطق مختلف جهان علیه مسلمانان صورت می گیرد برای مقابله با دین اسلام و جلوگیری از گسترش آن است .
حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهارباغ افزود: مخالفان مكتب اسلام از موج بیداری اسلامی می ترسند و به همین دلیل مسلمانان مظلوم را قتل عام كرده تا بتوانند چند روزی بیشتر حكومت كنند. وی اظهار داشت: در كشتار دسته جمعی مردم مسلمان كشور میانمار نیز تمام مجامع بین المللی بویژه سازمانهای به اصطلاح دفاع از حقوق بشر سكوت اختیار كردند. محمدی خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبری بارها تذكر داده اند كه شرایط امروز جهان خطرناك است و باید بیش از پیش مراقب حربه دشمنان اسلام بود.
امام جمعه چهارباغ همچنین با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی تاكید كرد: با همدلی و توجه به تولید داخلی و گوش جان سپردن به فرامین مقام معظم رهبری می توان این برهه از انقلاب را نیز مانند گذشته به سلامت سپری كرد و پیروز میدان شد. محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فضائل ماه مبارك رمضان پرداخت و این ماه را فرصتی مناسب برای خودسازی و مانوس شدن با قرآن كریم ذكر كرد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود