19 شهریور 1393
شماره خبر: 129096

آقای استاندار ورود کنید اختلافات در شورای شهر نظرآباد علنی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

آقای استاندار ورود کنید اختلافات در شورای شهر نظرآباد علنی شد


درپی اختلاف و یارکشی صورت گرفته در شورای شهر نظرآباد که در روز خبرنگار طی مقاله ای در روزنامه پیام سپیدار و پایگاه خبری تحلیلی سیپیدار آنلاین قسمتی از آن برای خوانندگان منتشر شد.
متاسفانه در روز دوازدهم شهریور با انتخاب هیات رئیسه جدید و درج خبری در وبلاگ شخصی علی عزتی رییس سابق شورای شهر نظرآباد و متقابلا پاسخگویی به آن اختلافات و جبهه گیری کاملا علنی و پرده دری شد. اما آنچه قابل توجه ویژه است این مهم است که این اختلافات ریشه دارد و گویا تمامی ندارد و همچنان موج سواران موج سواری و نا آگاهان نا آگاهانه تر عمل می کنند. حال آنچه مسلم است مردم فهیم نظرآباد کاملا سیاه کاری و تخریب و تضعیف را می شناسند و مسلماً پاسخ خوبی خواهند داد از این رو انتظار می رود مسوولین بزرگ استان این اختلاف را حل کنند و نگذارند بیش از این مردم آزرده خاطر شوند چرا که مطمئناً تبعات بدی خواهد داشت. از این رو لازم است استاندار با ورود به این اختلاف، ریشه آن را بخشکاند تا دودش به چشم شهروندان نرود.

ميهمان
پاسخ 30/08/1393 - 13:48 مهدی
با سلام
از وضعیت خیابانها, اسفالت, و رسیدگی به شهر نظراباد می توان به وجود چنین مسئولان بی عرضه این شهر کاملا پی برد. در حدود 70 درصد از بودجه این شهر صرف پروار کارمندان شهرداری می شود و مردم از ابادانی شهر محروم می مانند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود