22 فروردین 1394
شماره خبر: 140036

قطع برق مناطقی از کرج بدون اطلاع قبلی

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

قطع برق مناطقی از کرج بدون اطلاع قبلی


معلوم نیست علت قطعی برق مشکلات فنی است و یا طرح خاموشی سراسری همچون سال های دور در البرز اجرا می‌شود، البته این شرایط نسل اولی های انقلاب را به یاد دهه 60 می اندازد.
طی روزهای اخیر برخی از مناطق شهرستان کرج با قطعی برق بدون اطلاع قبلی به شهروندان مواجه بودند. تعدادی از ساکنان منطقه رجایی شهر - خیابان داریوش به خبرنگار تابناک اطلاع دادند که در عصر روز چهارشنبه نوزدهم فروردین حدود 40 دقیقه برق این منطقه قطع شد. همچنین محدوده فلکه اول رجایی شهر نیز در عصر روز پنجشنبه به همین مدت با قطعی برق مواجه بود. از سوی دیگر ساکنان منطقه باغستان نیز به خبرنگار تابناک گفتند که در روز جمعه بیست و یکم فروردین حدود ساعت 20:30 دقیقه، برق محله آنها نزدیک به 30 دقیقه قطع شد. قطعی برق محلات کرج در حالی صورت می‌گیرد که هیچ اطلاع رسانی به شهروندان درباره دلایل آن انجام نشده و تا لحظه انتشار گزارش فوق، پرتال رسمی شرکت توزیع برق استان البرز به این موضوع و دلایل آن اشاره نکرده است. حال معلوم نیست علت قطعی برق مشکلات فنی است و یا طرح خاموشی سراسری همچون دهه 60 در این استان اجرا می‌شود.




منبع:تابناک

ميهمان
پاسخ 26/01/1397 - 19:15 میلاد

با سلام،ما در محله دولت آباد بلوار دانش آموز ساکن هستیم و از دیشب تا حالا که دوشنبه است برق قطع شده اداره برق هم تلفنش یا اصلا جواب نمیده یا اشغال میزنه،تکلیف چیست؟ممنون

 

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود