24 تیر 1394
شماره خبر: 145625

طنز پردازی مردم به دنبال توافق هسته ای

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

طنز پردازی مردم به دنبال توافق هسته ای


از سوی دیگر تابناک به انتشار گزارشی از طنزپردازی ایرانیان در فضای مجازی پرداخت. برخی از این طنزها به شرح زیر است: می‌گن احمدی نژاد زده شبکه چهار داره چارسوی علم نگا می‌کنه‎!
چند ساعت پس از قطعی شدن توافق ایران با 5 + 1 مردم شهرستان های مختلف استان البرز به جشن و شادی پرداختند. خبرنگاران تابناک از مناطق مختلف کرج گزارش دادند که صدها نفر از مردم این شهرستان با حضور در خیابان ها و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی و سر دادن سرودهای حماسی، توافق هسته ای را جشن گرفتند. برخی از گل فروشان و شرینی فروشان کرج نیز در میان مردم گل و شیرینی پخش می کردند. شعارهایی چون ظریف متشکریم از جمله مهمترین شعارهایی بود که مردم سر می دادند. همچنین رانندگان خودروهای شخصی با روشن کردن چراغ ها و زدن بوق های ممتد و به حرکت درآوردن برف پاک شیشه خودروهای خود، با این جشن همراهی می کردند. جشن فوق در حالی برگزار شد که هیچ نهاد، گروه و تشکلی، مسئولیت آن را بر عهده نگرفته و به نوعی جشنی خودجوش و به دنبال دعوت در فضای مجازی صورت گرفت. از سوی دیگر تابناک به انتشار گزارشی از طنزپردازی ایرانیان در فضای مجازی پرداخت.
برخی از این طنزها به شرح زیر است:
- می‌گن احمدی نژاد زده شبکه چهار داره چارسوی علم نگا می‌کنه‎
-ﮐﺎﺷﮑﯽ ﺭﺍﺑﻄﻤﻮﻥ ﺑﺎ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺻﻤﯿﻤﯽ ﻧﺸﻪ ... ﻣﻦ ﺭﻭﻡ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﺍﻭﺑﺎﻣﺎ ﺑﮕﻢ عمو !!!!
- خدافظ فلافل ... سلام مک دونالد
-رفتم ماست خریدم بقیشو پراید داد بهم... چ میکنه این توافق
- می ترسم آخر این قضیه توافق هسته ای مثل بازی نفت و تراکتور بشه! اونجا توافق نشه بعد اینجا مردم بریزن بیرون و جشن بگیرن، دنیا هم تو کف بمونه که توافق نشده و ملت ایران دارن جشن میگیرن!
- اگر عوامل شبکه خبر، ارسطو رو بجای مترجم می گذاشتند بهتر ترجمه می‌کرد‎
- مشترک گرامی بابت شیرینی توافق ٥ هزار تومان از حساب شما کسر گردید ... بانک ملی ایران



منبع:تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود