9 آبان 1394
شماره خبر: 151889

درگیری هواداران سرخابی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

درگیری هواداران سرخابی در کرج


از سوی دیگر در آزادراه تهران – کرج نیز چندین مورد درگیری میان طرفداران سرخابی‌ گزارش شده که تمام این موارد با مداخله به موقع نیروی انتظامی و برقراری نظم به پایان رسیده است.
دیدار هشتاد و یکم تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که از آن تحت عنوان شهرآورد تهران یاد می‌َشود، اگر چه با تساوی در پایتخت به پایان رسید، اما حواشی آن تا مرکز استان البرز ادامه داشت.
بر اساس گزارش خبرنگار تابناک، حدود ساعت 19 روز جمعه، دو دستگاه خودرو پژو و پراید که بر روی آنها پرچم‌های آبی رنگ نصب شده بود و معلوم بود که سرنشینان آن از ورزشگاه آزادی بازگشته‌اند، در حوالی میدان مهران در کرج مورد پرتاب سنگ قرار گرفت. افرادی که به این 2 خودرو سنگ‌پرانی کردند، صورت‌های خود را به رنگ قرمز درآورده و پرچم‌های سرخ در دست داشتند و برای دقایقی میان این 2 گروه که حدود 12 تا 15 نفر بودند، درگیری‌هایی ایجاد شد. طرفین شعارهایی را که متاسفانه همراه با الفاظ غیر اخلاقی و رکیک بود علیه یکدیگر سر می‌دادند. از سوی دیگر در آزادراه تهران – کرج نیز چندین مورد درگیری میان طرفداران سرخابی‌ گزارش شده که تمام این موارد با مداخله به موقع نیروی انتظامی و برقراری نظم به پایان رسیده است. همچنین خبرنگار تابناک گزارش داد که حدود ساعت 22 جمعه شب نیز در خیابان اصلی رجائی‌شهر، تعدادی از هواداران سرخابی با هم درگیر شدند.



منبع:تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود