13 آبان 1394
شماره خبر: 152137

جمع‌آوری امضا برای انتقاد به نماینده هتاک

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

جمع‌آوری امضا برای انتقاد به نماینده هتاک


به عنوان نمونه این نماینده مجلس در تذکری که در صحن علنی مجلس مطرح شد گفته است: فرماندار کرج چه کاره است که چنین پیشنهادی را مطرح می‌کند!
در روزها اخیر و به دنبال پیشنهاد فرماندار کرج برای ساماندهی تردد خودروها در جاده چالوس، برخی از مسئولان استان مازندران از جمله قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس با ادبیاتی توهین آمیز به این پیشنهاد انتقاد کردند. به عنوان نمونه این نماینده مجلس در تذکری که در صحن علنی مجلس مطرح شد گفته است: فرماندار کرج چه کاره است که چنین پیشنهادی را مطرح می‌کند!
با توجه به اینکه در روز هفدهم آبان ماه قرار است علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان البرز سفر کرده و تعدادی از طرح‌های عمرانی را در این استان افتتاح کند، تعدادی از مردم استان البرز به ویژه ساکنان شهرستان کرج و روستاهای حاشیه جاده چالوس نامه‌ای را تهیه و در حال جمع‌آوری امضا برای آن هستند. بر اساس شنیده‌های خبرنگار تابناک البرز، در این نامه ضمن انتقاد از رفتار نماینده چالوس، از علی لاریجانی رئیس مجلس خواسته شده است که از حق مردم استان البرز دفاع کرده و اجازه ندهد که در صحن علنی خانه ملت اینگونه به مسئولان البرز توهین شود.




منبع:تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود