22 آذر 1394
شماره خبر: 154464

احمدی‌نژاد رفت، تفکرات احمدی‌نژادی باقی است

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

احمدی‌نژاد رفت، تفکرات احمدی‌نژادی باقی است


به طور قطع رفتار افراطی‌ها و تندروها برای برهم زدن نظم و امنیت و اخلال در مراسم‌های قانونی تفاوتی با افرادی که به دنبال بت‌سازی از چهره‌های سیاسی هستند، نداشته و نتیجه این شیوه‌ها به طور قطع به استان البرز آسیب وارد می‌کند.
با افزایش فعالیت‌های اجتماعی در شبکه‌های مجازی، برخی اوقات اخبار تعجب‌آور و نگران‌ کننده‌ای به گوش می‌رسد. از جمله این اخبار راه‌اندازی گروه تلگرامی با عنوان حامیان فرماندار مردمی کرج دکتر ایرانی! است.اقدام فوق با انتقاد شدید در فضای مجازی و رسانه‌ای البرز مواجه بوده و برخی با تاکید بر اینکه "احمدی‌نژاد رفت اما تفراکت احمدی‌نژادی باقی است" نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا فرماندار کرج از راه‌اندازی این گروه اطلاعی ندارد، اما خبرنگار تابناک با فردی که مدعی است گروه را او راه‌اندازی کرده تماس گرفت و از او پرسید که آیا این اقدام با اطلاع فرماندار کرج بود که در پاسخ گفت: من اصلا ایشان را از نزدیک ندیده‌ام ولی چند نفر از نیروهای ارزشی خیلی تعریش را می‌کنن و میگن ولایت‌مداره. چون نیروی ارزشی است و به خاطر ولایی بودن و مردی بودنشان دوستار زیاد دارن!!! بر اساس شنیده‌های خبرنگار تابناک، در روزهای اخیر اعتراضات گسترده‌ای به چنین اتفاقاتی در استان البرز مطرح شده است. به طور قطع رفتار افراطی‌ها و تندروها برای برهم زدن نظم و امنیت و اخلال در مراسم‌های قانونی تفاوتی با افرادی که به دنبال بت‌سازی از چهره‌های سیاسی هستند، نداشته و نتیجه این شیوه‌ها به طور قطع به استان البرز آسیب وارد می‌کند.
از سوی دیگر بر اساس وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان، حمایت‌های بی‌قید و شرط از مدیران سیاسی جایگاهی در دولت تدبیر و امید نداشته و معلوم نیست که گروه تلگرامی فوق با چه هدفی راه‌اندازه شده است.
واکنش فرماندار کرج به اقدامی خودسرانه
به نظر می‌رسد که راه‌اندازی این گروه بیشتر باید با هدف تخریب نیروهای دولت در استان البرز انجام شده باشد، تا حمایت از آنها. محمدتقی ایرانی فرماندار کرج نیز دقایقی قبل به راه‌اندازی این گروه واکنش نشان داد و متنی را در آن منتشر کرد. متن کامل پیام فوق فوق به شرح زیر است:
سلام و عرض ادب به مدیر و اعضای محترم گروه. امثال بنده لایق نیستیم که عزیزان فرهیخته این همه لطف و محبت داشته باشند. دفاع از قانون و رعایت حقوق شهروندی آنچنان نهادینه شده که مدافعان آن فراوان و مورد احترام و مخالفان آن تنها و منزوی هستند. اگر نام بنده به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در کلانشهر کرج مطرح شده، برای حمایت از دولت و انسجام و وحدت شما بزرگواران است که همدلی و همزبانی دولت و ملت را به فرموده حضرت آقا را در عمل نشان می‌دهیم. لذا می‌توان نام این گروه را به صورت دیگری انتخاب کرد. مانند دوستداران دولت تدبیر و امید و یا هر اسمی که وحدت و انسجام حامیان نظام و قانون را نشان دهد.
مجددا از لطف همه عزیزان سپاسگزارم.




منبع: تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود